بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / خرید اینترنتی کره پسته سلوی با بسته بندی خاص

خرید اینترنتی کره پسته سلوی با بسته بندی خاص

آیا می دانید خرید اینترنتی کره پسته سلوی، قدیمی ترین و اولین برند محبوب تولید کننده کره پسته در ایران، در حجم عمده و برای پخش در شهرهای مختلف نیز ایجاد شده است؟

خرید اینترنتی کره پسته سلوی

چرا باید از کره پسته استفاده کرد؟ این محصول چه خواصی دارد؟

کره پسته محصولی است که برای خوردن استفاده می شود و به دلیل خواص مفید بی شماری که دارد برای تمامی گروه های سنی و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

در برخی موارد کره پسته به صورت ارگانیک در برخی کشور ها تولید می شود و این تنها در صورتی ممکن است که مغز پسته کشت شده با استفاده از روش های استاندارد و به دور از استفاده از هر گونه مواد شیمیایی، تنها به صورت ارگانیک تولید شود.

خرید اینترنتی کره پسته سلوی

معرفی برخی از خواص کره پسته:

  • حتما می دانید دانه های خشکباری و گیاهی داران روغن و چربی هستند، که این چربی بسیار مفید و لازم برای بدن است. به دلیل نداشتن کلسترول خوردن این محصول به بیماران قلبی بسیار توصیه می شود.
  • برای کنترل میزان فشار خون مخصوصا در بزرگسالان خوردن کره پسته موجب می شود کسانی که دارای فشار خون بالا هستند، به مرور زمان فشار خون آن ها پایین بیاید.
  • فلانوئید یکی از موادی است که می تواند در پیشگیری از بیماری سرطان نقش موثری را داشته باشد، خرید کره پسته و مصرف روزانه آن برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار توصیه می شود.

خرید اینترنتی کره پسته سلوی

انواع بسته بندی کره پسته سلوی در ایران

نخستین برند تولید کننده این ماده غذایی خاص و بسیار خوشمزه در تمام ایران و حتی در کل دنیا، کره پسته سلوی بوده است. این برند قدیمی ترین برند برای تولید خمیر و کره پسته می باشد که سابقه تولید آن از دهه هفتاد شروع می شود.

هم اکنون نیز ما شاهد عرضه کره پسته در بسته بندی ۱۵۰ گرمی و بسته بندی های فله از شرکت تولیدی کره پسته سلوی در بازار هستیم. کیفیت کره پسته سلوی بسیار مورد مقبول مصرف کنندگان و شیفته گان کره پسته قرار گرفته است.

کسانی که در شهرهای دیگر هستند حتی در برخی سایت ها می توانند خرید اینترنتی کره پسته سلوی را برای مصرف روزانه خانواده خود انجام دهند. قیمت کره پسته سلوی نیز بسیار مناسب می باشد و البته قابل ذکر است که کیفیت کره پسته بسته بندی این برند نامدار ایرانی با کیفیت نوع فله آن متفاوت است، چرا که موارد مصرف یکی نمی باشد.

بد نیست بدانید که از همان گذشته تا به امروز کره پسته سلوی در سه طعم فوق العاده خوشمزه هل، وانیل و ساده به بازار عرضه می شده و می شود.

خرید اینترنتی کره پسته سلوی

خرید اینترنتی کره پسته سلوی برای پخش

اگر شما جزو کسانی هستید که به دنبال خرید اینترنتی کره پسته سلوی در حجم عمده هستید و در حال خواندن این محتوا در سایت karepeste.ir می باشید، باید بگوییم که دقیقا به مرکز فروش اینترنتی کره پسته کارخانه سلوی متصل شده اید.

حضور اینترنت در زندگی مردم قطعا انجام کارها را برای آن ها آسان تر کرده است و سبب شده مردم برای خرید های عمده یا خرده خود به سایت مراکز تولیدی در بستر اینترنت مراجعه نمایند.

کره پسته سلوی در شل های ۱۲ تا ۴۸ تایی با کارتن هایی که به دور شیشه های ۱۵۰ گرمی احاطه شده اند شناخته و عرضه می شود. این محصول را می توان تنها با برقراری ارتباط با مسئولین فروش کارخانه در هر حجم دلخواهی ثبت سفارش کرد. قابل ذکر است که کره پسته سلوی کاملا بروز تولید می شود و همیشه یک محصول خوشمزه تازه تولید شده را دریافت می کنید.

خرید اینترنتی کره پسته سلوی

معرفی دیگر مراکز تولیدی کره پسته در ایران

و اما خبر های دریافتی از بازار مواد غذایی حاکی از آن است که تنها کره پسته سلوی در ایران نیست که در حال تولید و عرضه می باشد بلکه برندهای بسیار کوچک و بزرگ دیگری به صورت سنتی و یا در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی دیگر نیز در حال تولید می باشند.

کره پسته بنه سبز و کره پسته نوحا دو نمونه دیگر از کره پسته در ایران می باشند که دارای بسته بندی شیشه ای جهت ماندگاری بهتر کره پسته هستند و کیفیت این محصولات نیز مورد مقبول درصد بسیار زیادی از مشتریان قرار گرفته است.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید