بازار کره پسته
خانه / کره پسته نوحا / خرید انواع کره پسته مرغوب نوحا

خرید انواع کره پسته مرغوب نوحا

آیا از فروش عمده فله و بسته بندی کره پسته اطلاع دارید؟ مشتریان خرید کره پسته تهیه کدام نوع حاصل شده را ترجیح می دهند؟ آیا تا به امروزه مزه بی نظیر انواع کره پسته ایرانی نوحا را چشیده اید؟
کره پسته همان خوراکی مقوی فوق العاده است که برای هر وعده غذایی به ویژه صبحانه مورد توصیه است مخصوصا برای قشر کودک و سالمند که نیاز به غذای های پر خاصیت برای تقویت بنیه خود دارند اما ورزشکاران نیز این کره خوشمزه گیاهی را ترجیح و به دلیل خواص خوب و کم حجم بودن، آن را در وعده غذایی خود گنجانده اند.
کره پسته در مراکز اصلی تولید پسته به استحصال شده و به صورت فله و بسته بندی های کوچک فروشگاهی یا در اصلاح سوپر مارکتی برای فروش عرضه می شوند.

خرید کره پسته مرغوب

انواع کره پسته مرغوب در بازار فروش

خوشبختانه امروزه در فروشگاه ها تنوع محصولات را به وفور می توان دید، این مراکز مراجع معتبری برای معرفی نمونه های جدید غذایی نیز هستند، که می توان با اطمینان بیشتری به خرید آنها پرداخت، کره پسته از محصولات جدید برگرفته از پسته است که هر روز بازار فروش آن گسترده می شود و تلاش بر این است که با توجه به مصرف سرانه اندک پسته در ایران حداقل این محصول بتواند جایگاهی در سفره مردم باز کند.
گفتنی است کره پسته با تنوعی دل پذیر در بازار عرضه می شوند که برای هر فردی می تواند قابل تایید باشد.
شیرینی مطبوع آن از عسل یا شکر تامین شده و معطر بودنش از وانیل و هل به وام گرفته شده در حالی که مرغوبیتش به خاطر به کاربردن بهترین پسته ها بدون به کار بستن اضافات غیر ضروری در آن می باشد.
این محصول به صورت فله و کیلویی عرضه می شود اما ترجیحا بسته بندی های گرمی آن برای خرید خانوار از طرفداران بیشتری برخوردار است در حالی که با نام تجاری و شرایط استاندارد مطلوب توزیع می گردند.

محصولات کره پسته نوحا

نوحا از برترین تکنولوژی تولید برای تهیه انواع کره پسته استفاده می کند توجه ویژه این شرکت به المان های مرتبط با تولید برتر و مدرن، آوازه آن را در دنیا مطرح ساخته به طوری که اکنون صادر کننده انواع محصولاتش با تنوع طعم و بسته بندی های کوچک و بزرگ به صورت عمده در جهان و کشور پهناورمان ایران است.
این شرکت از بهترین مراکز تولید پسته، اقلام پسته مورد نیاز خود اعم از پسته سبز، ارگانیک، مغز های مرغوب و … تهیه می کند.
کره پسته نوحا
گفتنی است در صورتی که کسی این خوراکی خوشمزه را امتحان نکرده باشد ممکن است هرگز نتواند درک کاملی از طعم بی بدیل، عطر دل پذیر و اشتها برانگیز آن داشته باشد در حالی که تمامی خواص پسته درونش نهفته و شرایط تهیه آن به سهولت هم از طریق فروشگاه های شهری و هم مجازی معتبر فراهم می باشد.
بازرگانان در پی خرید عمده این محصول با شرایط ایده آل برای اهداف تجاری خود می باشند و مردم برای نیاز خود به دنبال محصول سالم با اوزان مختلف می گردند لذا نوحا در کنار نمایندگی ها فروش خود بهترین ها را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
منبع: بازار پسته ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در ایران

کره پسته نوحا ۱۷۰ گرمی در سایت اینترنتی

کره پسته نوحا که در یک بسته بندی مجلل ۱۷۰ گرمی در سایت های اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید