بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / خرید انواع کره پسته ای سلوی از فروشگاه اینترنتی

خرید انواع کره پسته ای سلوی از فروشگاه اینترنتی

پیدایش فروشگاه های اینترنتی باعث سهل و آسان شدن خرید انواع محصولات خوراکی اعم از کره پسته ای سلوی و غیر خوراکی ها شده است. این در حالیست که برخی سایت ها همچون این سایت محصول کره پسته را به صورت عمده و فله عرضه می دارند.

خرید کره پسته ای سلوی

انواع کره پسته ای سلوی

انواع محصولات کره پسته ای سلوی شامل خود کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته می شوند. تقریبا می توان گفت این سه محصول شبیه هم هستند و کاربرد یکسانی دارند ولی خمیر پسته با نداشتن شکر برای افراد دیابتی مفیدتر است. هر سه محصول کره پسته ای سلوی از مغز پسته دهان بسته که تازه و نزدیک ترین تولید هر سال باشند تهیه می شوند.

فروشگاه کره پسته

کره پسته سلوی یکی از محصولات مشتری پسند برای مردم شهرهای مختلف من جمله مردم تهران می باشد که با مصرف آن به عنوان صبحانه علاقه ای وافر به آن پیدا کرده اند. با تمهیدات ویژه و نحوه تولید تخصصی این محصول ماندگاری بالای یکسال دارد و می توان به راحتی آن را در خارج از یخچال نگهداری کرد.

فروشگاه اینترنتی کره پسته

فروشگاه های اینترنتی این روز ها از فروشگاه های مهم و پر بازدید موجود در فضای مجازی می باشند که هر روزه میلیون ها خرید و فروش توسط آن ها انجام می شود. بسیاری از این فروشگاه ها می توان گفت بیشتر روی خرید و فروش محصولات خرده تمرکز دارند تا عمده و حجم انبوه.

اما قطعا افرادی هستند که نیازمند خرید حجم انبوه از یک محصول هستند که شاید به راحتی در شهر خود به آن دسترسی ندارند. کره پسته نیز برای این گونه کاربران داخلی و خارجی در فروشگاه اینترنتی قرار داده شده است تا کسانی که میزان عمده و فله از آن احتیاج دارند بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

خرید کره پسته سلوی

خرید کره پسته سلوی

برای خرید کره پسته سلوی در حجم عمده، پیشنهاد بازرگانی کره پسته ایرانی این است که مستقیما از طریق این سایت که سایت عرضه کننده مستقیم کره پسته از کارخانه می باشد اقدام نمایید. پاسخگویی و فروش مجموعه به صورت آنلاین و در تمامی روز های هفته صورت می پذیرد.

خرید انواع کره پسته

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید