بازار کره پسته
خانه / کره پسته / خرید آنلاین کره پسته عمده در سایت اینترنتی

خرید آنلاین کره پسته عمده در سایت اینترنتی

جهت خرید آنلاین کره پسته که محصولی کاملا ایرانی است می توانید بدون واسطه آن را از سایت اینترنتی کره پسته ایرانی در حجم عمده جهت پخش در فروشگاه ها سفارش دهید.

خرید آنلاین کره پسته

کره پسته در ایران چگونه درست می شود؟

ایران یکی از بزرگترین تمدن های تولیدی پسته در تمام دنیا است که البته کیفیت خیلی بالای پسته ایرانی بر همگان شناخته شده است و همین امر سبب شده تا از آن بتوان یک سری محصولات جانبی مانند پودر پسته، خلال پسته، کره پسته و خمیر پسته تولید کرد.

ابتدا به تعدادی از خواص پسته اشاره می کنیم:

  • مغز پسته تقویت کننده حافظه کودکان در حال رشد و بزرگسالان است.
  • مغز پسته بدون کلسترول و دارای چربی طبیعی مفید است.
  • خوردن آن برای بیماران قلبی، سرطانی و دیابتی بسیار مفید است.
  • در تقویت قوای جنسی آقایان کمک کننده است.
  • از زوال و پیری زودرس مغز جلوگیری می کند.

این موارد تنها بخش کوچکی از فواید مغز پسته بود. به دلیل اینکه کره پسته نیز در طی مراحل تولید حرارت نمی بیند کاملا این خواص حفظ شده و تغییری نمی کنند.

در واقع فرایند تولید کره پسته باید مشخص باشد و در آن تنها از مغز سالم و تازه و باکیفیت استفاده شود تا طعم محصول بدمزه نشود و ماندگاری آن بالا رود. بعد از انتخاب مغز پسته باید آن را تبدیل به خمیری نرم و یکنواخت کنند که این کار در کارخانه ها و کارگاه ها با دستگاه های صنعتی خاص صورت می گیرد و در آخر جهت شیرین شدن به آن کمی شکر اضافه می شود تا طعم خوشایندتری به خود گیرد.

البته می توان برای متنوع کردن طعم آن از اسانس هایی نارگیلی، هل، زنجبیل و مواردی ازین دست استفاده کرد.

خرید آنلاین کره پسته

قیمت کره پسته در حجم عمده

همه ما می دانیم پسته از محصولات لاکچری تولید شده در ایران است که همیشه حضور پر رنگی را در صحنه ی بازار فروش آجیل ها داشته است. پسته از معدود محصولات کشاورزی گران قیمت در ایران به حساب می آید قیمت و نرخ آن متناسب با نرخ دلار، قیمت های جهانی و میزان تولید پسته در هر سال است.

با توجه به اینکه کره پسته نیز محصولی است که به طور مستقیم از آسیاب کردن مغز پسته تولید می شود باید انتظار داشت قیمت آن متناسب با قیمت پسته باشد. البته باید به یک نکته اشاره کرد همانطور که پسته بعد از برداشت و فرآوری به گونه های کیفیتی، ظاهری متفاوتی تقسیم بندی می شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارند برای کره پسته نیز دقیقا این گونه است.

در واقع تولید کره پسته می تواند از پایین ترین کیفیت پسته انجام شود تا پسته هایی با مغز کال و سبز و اعلا. به همین سبب قیمت کره پسته می تواند متفاوت باشد و از رنج های قیمتی مختلفی پیروی کند. البته خرید کره پسته در حجم عمده نسبت به حجم خرده تفاوت قیمت هایی دارد و همین طور نوع بسته بندی و فله آن نیز نرخ کیفیتی و قیمتی مختلفی دارند.

خرید آنلاین کره پسته

خرید آنلاین کره پسته در سایت اینترنتی

یکی از ابزارهای آسان و پر کاربرد در زندگی روزانه مردم اینترنت هست. با اینترنت می توان کارها را بهتر مدیریت کرد، یکپارچه تر و سریع تر انجام شوند. حتی می توان در این فضای مجازی از خرید و فروش محصولات و معرفی محصولات بکر و خاصی مانند کره پسته غافل نشد.

سایت اینترنتی karepeste.ir یکی از سایت های فعال در حوزه تولید، فروش و صادرات کره پسته می باشد. خرید آنلاین کره پسته در این مرکز سالیان زیادی است که برای دسترسی راحت تر مصرف کنندگان ایجاد شده است. کسانی که تقاضای خرید کره پسته برای پخش در فروشگاه ها و مغازه ها را دارند و در صورت توانایی داشتن می توانند نمایندگی انحصاری این محصول را نیز دریافت کنند.

خرید آنلاین کره پسته

نحوه سفارش کره پسته در تولیدی کره پسته ایرانی

سفارش کره پسته در سایت تولیدی کره پسته ایرانی کاری بسیار آسان است. اگر شما متقاضی خرید کره پسته هستید ابتدا بهتر است با کارشناسان فروش از طریق تلفن یا فضای مجازی ارتباط گیرید و نوع کره پسته ای که مد نظرتان هست را اعلام کنید.

کارشناسان فروش شما را راهنمایی خواهند کرد که به عنوان مثال برای کار آبمیوه یا قنادی یا صبحانه چه نوع کره پسته ای با چه کیفیت و قیمتی مناسب است و با توجه به این شما بهترین محصول را برای کار خود دریافت خواهید کرد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید