بازار کره پسته
خانه / کره پسته / ثبت سفارش کره پسته به صورت آنلاین

ثبت سفارش کره پسته به صورت آنلاین

ثبت سفارش کره پسته به صورت اینترنتی و آنلاین تنها با توجه به عدم حضور این محصول باکیفیت در برخی فروشگاه های استان های مختلف امکان پذیر شده است تا خریداران در هر نقطه کشور آن را سفارش دهند.

کره پسته در تهران

کره پسته چیست و مدت ماندگاری آن چقدر است؟

پسته محصولی خوراکی است که فوق العاده نام آشنا می باشد. از این ماده خشکباری علاوه بر آجیل به عنوان طعم دهنده و تزیین کننده در بسیاری از صنایع غذایی در تمام دنیا استفاده می شود. حال اگر همین مغز پسته را طوری آسیاب و خمیر کنند که یک ماده نرم خمیری یکنواختی تولید شود به آن کره پسته می گویند. بهترین کره پسته آن است که در آن هیچ ماده نگهدارند و اسانسی نباشد.

می توان در کره پسته از انواع شکر سفید یا قهوه ای، عسل و یا حتی انواع شیره های میوه ها استفاده کرد تا طعم شیرینی پیدا کند. برای برخی افراد سوال است که مدت ماندگاری و نحوه ماندگاری کره پسته چگونه است؟

سفارش کره پسته

در پاسخ باید گفت که اگر در تولید کره پسته از مغز پسته هایی استفاده شود که کاملا سالم باشند، یعنی اینکه مانده و کهنه نباشند، دارای کرم زدگی و کپک زدگی نباشند، از مغز های موشو و تلخ و بی کیفیت نباشند، می توان طبق فرایندی مشخص از تمیز کردن پسته تا مرحله تولید همگی به صورتی کاملا بهداشتی صورت گیرد، حدود یکسال و حتی بیشتر تاریخ انقضا دارد.

ضمن اینکه کره پسته محصولی است که باید در دمای محیط نگهداری شود و نیازی به یخچال ندارد. البته در شهرهایی مثل بندرعباس که ممکن است در فصول گرم سال به حدود ۴۰ درجه هم برسد بهتر است در فضای یخچال از آن نگهداری شود.

سفارش کره پسته

قیمت کره پسته در ایران به صورت فله و بسته بندی

در خرید هر محصولی قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران است که با آن می سنجند که آیا توانایی خرید یک محصول را دارند یا خیر. در ایران اصولا محصولات اگر به صورت فله عرضه شوند دارای قیمت پایین تر و مناسب تری هستند. برخی اوقات کیفیت محصولی که به صورت فله عرضه می شود می تواند با نوع بسته بندی یکی باشد و یا اینکه فرق کند.

در بازار ایران کره پسته هم به صورت فله و هم بسته بندی شده کوچک عرضه می شود. قیمت کره پسته بسته بندی کوچک با توجه به نوع بسته بندی که اگر شیشه باشد قیمت بالاتری دارد و نوع کارتن همگی باعث افزایش قیمت می شوند ولی در نوع فله اصولا قیمت کره پسته کمتر است و معمولا در ظرف های پلاستیکی این محصول عرضه می شود.

ضمن اینکه مهمترین عامل در تعیین قیمت، قیمت روز پسته است و اگر کره پسته خالص و بدون شکر باشد قیمت بالاتری را دارد.

سفارش کره پسته

معرفی و خرید برخی برند های کره پسته

خرید کره پسته در کلان شهرها رواج بیشتری دارد. مثلا کره پسته در استان تهران محصول بسیار نام آشناتری نسبت به سایر استان های دیگر هست. در ایران زمان تولید کره پسته به چندین دهه قبل باز می گردد که برندی با نام سلوی ابتدا محصولی به نام کره پسته را اختراع و تولید کرد. کیفیت کره پسته سلوی بسیار حائز اهمیت است و اینکه در کنار این برند کم کم برند های مختلفی ثبت شدند.

اما اگر بخواهیم به معرفی چند برند معتبر و باکیفیت در ایران بپردازیم می توانیم در کنار برند سلوی از برند بنه سبز و نوحا یاد کنیم که محصولاتی سالم و خوشمزه برای وعده صبحانه و عصرانه و البته برای قنادی ها و آبمیوه فروشی ها هستند. اگر می خواهید نوع بسته بندی و فله این محصول را بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید از طریق این سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

سفارش کره پسته

سفارش کره پسته به صورت آنلاین

یکی از رایج ترین روش های ثبت سفارش در دنیای امروز به صورت آنلاین می باشد. اکثر محصولات خوراکی نیز در لیست مواد عرضه شده فروشگاه های اینترنتی هستند. سفارش های اینترنتی یکی از انتخاب های درست مردم است که سبب سریع شدن زمان خرید و کاهش یافتن اتلاف وقت و هزینه می شود.

به همین منظور سفارش کره پسته به صورت اینترنتی از طریق سایت ممکن می باشد و می توانید به صورت فله و بسته بندی آن را سفارش دهید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید