بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / تولید کره پسته بنه سبز در شرکت بازرگانی

تولید کره پسته بنه سبز در شرکت بازرگانی

برند بنه سبز موفق ترین تولید کره پسته را در ایران دارد. کارخانه و شرکت بازرگانی کره پسته بنه سبز با هدف تولید یک محصول درجه یک، با کیفیت و عرضه آن با قیمت مناسب در ایران در حال فعالیت است.

تولید کره پسته در ایران می تواند نقش بسیار مهمی را در استفاده بهینه تر و فروش بهتر پسته ایجاد نماید. در این راستا برند بنه سبز یکی از شرکت های موفق تولید کننده بهترین کره پسته در ایران است که با دارا بودن تمامی استاندارد ها امکان صادرات راحت تر این محصول را ایجاد کرده است.

کره پسته بنه سبز

محصولات برند کره پسته بنه سبز شامل کرم پسته، خمیر پسته، کرم فندق، کرم بادام درختی و سایر کره ها و کرم های خشکباری می باشد. کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و رضایت نود و نه درصدی مشتریان گرامی را به دست آورده است.

تولید کره پسته

تولید کره پسته بنه سبز در حجم عمده

اما شما چقدر از محصول کره پسته بنه سبز استفاده کرده اید؟ آیا این صبحانه بینظیر و بسیار سالم را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنید؟ آیا می دانید تولید کره پسته به دور از هرگونه حرارت شیمیایی و ماده مضره می باشد؟

بازرگانی کره پسته

درصد بالایی از کره پسته تولید شده به صورت فله و در ظرف های ۴ کیلویی وارد بازار مصرف می شود. بازار مصرف عمده کره پسته بنه سبز مراکز مختلف غذایی می باشند که کیفیت این محصول را پسندیده اند.

فراوری این محصول به کمک بهترین پسته های استان کرمان انجام می شود و بالاترین ظرفیت تولید نیز در همین استان می باشد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

ارسال رایگان کره پسته بنه سبز عمده به تهران

یکی از محصولات غذایی خوشمزه ایرانی کره پسته بنه سبز می باشد. این محصول در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید