بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / تولیدی کره پسته با قیمت عالی در ایران

تولیدی کره پسته با قیمت عالی در ایران

برترین مراکز تولیدی کره پسته در ایران در استان های پسته خیزی همچون کرمان قرار دارند که می توان محصولاتی با کیفیت عالی و درخور توجه برای مصارف داخلی و نیز با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد.

تولیدی کره پسته ایرانی

تولیدی کره پسته ایرانی

یکی از محصولات کشاورزی استان های نام آوری همچون کرمان، قزوین و خراسان پسته می باشد. این محصول طبیعی خواص زیادی دارد که به جهت طعم و همین خواص برای بسیاری از مردم ایران و حتی خارجی ها مهم می باشد. توصیه می شود خوردن پسته و فرآورده های آن به هر شکلی حتما در برنامه های روزانه و یا هفتگی قرار داده شود و قطعا این مهم برای کودکان نمود بیشتری دارد.

کره پسته فله

بدین جهت تولیدی کره پسته با پسته ایرانی در دستور کار تولید برخی کارخانه داران خوش ذوق و با مهارت قرار گرفته است. به عنوان مثال کره پسته بنه سبز یکی از محصولات عالی و درجه یک ایرانی می باشد که مصرف آن سرشار از حس خوب سلامتی و انرژی روزانه است.

قیمت کره پسته ایرانی

تمام افرادی که پسته را می شناسند از آن با عنوان محصولی گران قیمت، لوکس و پرخواص یاد می کنند. پس دور از انتظار نیست که مشتقات تهیه شده از آن مثل انواع کره پسته، کرم پسته، خمیر پسته و پودر و خلال نیز قیمت هایی در راستای قیمت خود پسته داشته باشند. این محصول چون متشکل از خود مغز پسته ایرانی و شیرین کننده ای همچون شکر است قطعا محصولی صد در صد ایرانی به شمار می آید.

قیمت کره پسته

قیمت کره پسته متناسب با قیمت روز و هفتگی خود پسته امکان تغییر دارد. اما همانطور که می دانید خرید هر محصولی در حجم های عمده و یا به صورت کیلویی و فله ای با تخفیف و کاهش قیمت همراه است و این نکته در مورد کره پسته نیز صادق است. در عین حال بازرگانی کره پسته ایرانی برای مشتریانی که نیاز به حجم عمده این محصول دارند تخفیفات ویژه ای نیز در نظر می گیرد. مشتریان می توانند جهت دریافت لیست قیمت هفتگی با کارشناسان فروش ارتباط گیرند.

تولیدی کره پسته ایرانی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید