بازار کره پسته
خانه / کره پسته رفسنجان / تجارت و عرضه کره پسته تولیدی پسته رفسنجان

تجارت و عرضه کره پسته تولیدی پسته رفسنجان

کره پسته رفسنجان محصولی مرغوب و لوکس کاملا ایرانی می باشد که در تولیدی ها و کارخانه های صنعتی تهیه می شود. عرضه و تجارت این محصول در سایت بازرگانی کره پسته ایرانی صورت می پذیرد.

کره پسته رفسنجان

تولیدی کره پسته رفسنجان

ظهور تولید و تهیه کره پسته از استان کرمان آغاز شد. این محصول در ابتدای تولید چندان شناخته شده نبود و بسیاری از مردم حتی نمی دانستند که چیست و چه ترکیباتی دارد.

شهرستان های پرورش دهنده حجم عمده پسته همانند رفسنجان، سیرجان و کرمان مکان های مناسبی برای راه اندازی تولیدی کره پسته بودند. چرا که دسترسی به بهترین و ارزان ترین مغز های پسته راحت تر بود.

کره پسته رفسنجان

اما بعد از گذشت چند دهه و تولید این محصول در استان کرمان، در حال حاضر شاهد برپایی تولیدی های دیگری برای کره پسته در شهرهای مختلف هستیم. شهرهایی که حتی شاید تولید کننده پسته نباشند و دسترسی آسانی به پسته ایرانی نداشته باشند. اما کره پسته ایرانی به علت اینکه مغز پسته تشکیل دهنده آن است هم طعم مطلوب و همه پسندی دارد و هم اینکه خواص موجود در آن زیاد می باشد.

کره پسته رفسنجان

در حال حاضر نیز در شهر رفسنجان و کرمان کره پسته تولید می شود که بهترین برندهای آن را می توان به صورت اینترنتی سفارش داد.

عرضه کره پسته

خود مغز پسته مشتقات فراوانی دارد و همه ی این فرآورده ها کاربردی، پر ارزش و خوشمزه هستند. از خلال پسته، پودر پسته، روغن پسته گرفته تا محصولی جدید همانند کره پسته. قابل ذکر است که این مرکز علاوه بر تولید و عرضه کره پسته، در زمینه تولید بهترین کرم پسته و خمیر پسته نیز فعالیت دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که کره پسته و دو محصول نام برده دیگر در این مرکز قابلیت صادرات شدن و حضور در تجارت بین المللی را نیز دارند.

کره پسته رفسنجان

در واقع برای تجارت کره پسته، باید به میزان تولید بالا، کیفیت اعلا و طعم بینظیر، قیمت مناسب و نیز بسته بندی محکم و شیک توجه داشت که همگی این موارد در کره تولیدی ویژه صادراتی اعمال می شوند و نیز در کره پسته داخلی.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید کره پسته درجه یک

پخش انواع کره پسته در رفسنجان با قیمت ارزان

پخش انواع کره پسته در رفسنجان در بهترین برند های تولیدی کره پسته، با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید