بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / تجارت و صادرات انواع کره پسته از استان کرمان

تجارت و صادرات انواع کره پسته از استان کرمان

بهترین انواع کره پسته را می توان در کارخانه های تولیدی استان کرمان شناسایی کرد و با کیفیت و قیمتی عالی برای صادرات و تجارت خارجی با حجم انبوه به فروش رساند؟

انواع کره پسته

انواع کره پسته در بازار مواد غذایی

اکثر کسانی که به طور کم و بیش کره پسته را می شناسند از خانواده این محصول چندان اطلاعی ندارند. به طور کلی خانواده کره پسته به سه قسمت تقسیم می شود که به صورت زیر می باشند:

  • کره پسته: این محصول از ترکیب درصد بالایی مغز پسته و درصد کمی شیرین کننده همانند شکر، شیره و یا عسل تولید می شود.
  • کرم پسته: بافت کرم پسته نسبت به کره نرم تر است و این محصول نیز از ترکیب مغز پسته و شکر به دست می آید با این تفاوت که میزان شکر استفاده شده در آن بسیار کمتر از میزان شکری است که در کره پسته استفاده می شود.
  • خمیر پسته: این محصول کاملا خالص می باشد و فقط از مغز پسته تولید می شود و در آن هیچ شکری وجود ندارد.

انتخاب هر کدام از انواع کره پسته ذکر شده کاملا به ذائقه مشتریان، به توانایی آن ها جهت تامین، به کاربرد و کیفیت مورد نیاز برای صنایع غذایی بستگی دارد. خانواده کره پسته از جمله محصولات خوراکی خوشمزه به حساب می آیند که با توجه به فرایند تولید آن و استفاده نکردن از حرارت، تمامی خواص پسته در آن حفظ می شود.

انواع کره پسته

خرید کره پسته درجه یک از استان کرمان

پسته استان کرمان نگین تمام عیار تمامی پسته های تولید شده در کشور می باشد. طعم و عطر و کیفیت پسته های مختلف این استان سبب شده تا بتوان از آن کره پسته درجه یکی را تولید کرد.

البته این استان اولین استانی بود که قابلیت کشت پسته را نشان داد و در دهه های گذشته نیز اولین استانی بود که محصولی به نام کره پسته را در خود تولید و به مردم ایران و جهان معرفی کرد.

خرید کره پسته درجه یک از برند های معتبری همچون بنه سبز و سلوی از این استان ممکن می باشد. در این راستا سایت اینترنتی فروش کره پسته ایجاد شده است تا کسانی که به استان کرمان دسترسی ندارند بتوانند سهل و آسان با مشاوران ارتباط گیرند و سفارش خود را انجام دهند.

انواع کره پسته

تولید کره پسته ایرانی در کارخانه

وقتی صحبت از کارخانه تولیدی یک محصول می شود، مشخص می شود که فرایند تولید آن محصول کاملا به صورت مکانیزه شده، صنعتی و با استفاده از دستگاه ها و برنامه ریزی های مشخص می باشد. قطعا تولید کره پسته در محیط یک کارخانه تا تولید آن به روش سنتی در یک کارگاه و یا حتی در یک مغازه سوپر مارکتی بسیار تفاوت دارند.

تمامی آیتم های شستشو، انتخاب مغز مناسب، تمیز کردن، تولید محصول، طراحی و بسته بندی کردن محصول در پروسه خود در کارخانه صورت می گیرند. کارخانه کره پسته استان کرمان با ارائه محصولی غذایی خاص و درجه یک و بدون محدودیت می تواند بازار این محصول را در شهرهای مختلف پوشش دهد.

قابل ذکر است که اگر امکانات و توانایی لازم جهت پخش کره پسته فله و بسته بندی را در شهر و استان خود دارید می توانید با کارشناسان فروش ارتباط گیرید، از شرایط اعطای نمایندگی و لیست نمایندگی های برای فروش داخلی مطلع شوید.

انواع کره پسته

صادرات انواع کره پسته ایرانی فله و بسته بندی

یکی از بحث های مهم در تولید و فروش یک محصول امکان صادرات آن به کشور های خارجی می باشد. قشر عظیمی از استفاده برخی محصولات تولید داخل کشور معمولا در کشور های خارجی مصرف می شوند. در این بین برخی محصولات خاص هستند و ممکن است در برخی کشور ها شناخته شده و یا ناشناخته باشند. کره پسته از آن دسته محصولاتی است که نیازمند صادرات می باشد و باید برای آن تبلیغات صورت گیرد.

از آن جایی که کیفیت پسته ایرانی مورد تایید کشور های خارجی است بدون شک کیفیت کره پسته ایرانی هم در صورتی که مناسب تولید  شود مورد تایید قرار می گیرد. انواع کره پسته ایرانی در بسته بندی های کوچک و حتی در بسته های فله ای بزرگ با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب از سمت تولیدی کره پسته ایرانی انجام می شود.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کره پسته

قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

پسته استان کرمان نام آشنا ترین محصول می باشد که از آن کره پسته ای …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید