بازار کره پسته
خانه / کره پسته صبحانه / بهترین کره پسته صبحانه ایرانی برای کودکان

بهترین کره پسته صبحانه ایرانی برای کودکان

آیا می دانید کره پسته از چه موادی تهیه می شود و آیا محصول سالمی برای کودکان است؟ آیا می دانید کره پسته صبحانه یکی از بهترین خوراکی های ایرانی است برای تشویق کردن کودکان به خوردن وعده های صبحانه و عصرانه؟

کره پسته صبحانه

بهترین کره پسته ایرانی

اگر بخواهیم بهترین و سالم ترین کره پسته ایرانی را به شما معرفی کنیم قطعا نیازمند داشتن چند فاکتور هست تا این محصول در گروه مواد غذایی سالم جای گیرد. بهترین کره پسته باید دارای درصد بالایی مغز پسته و درصد کمی شکر به جهت شیرین شدن باشد. در واقع باید برای تولید این محصول کارخانجات صنعتی از انواع مغز پسته سالم، تازه و با کیفیت بالا بدون هر گونه ماندگی، آلودگی و یا کرم خوردگی استفاده کنند.

کره پسته صبحانه

دومین نکته این است که کره پسته باید کاملا طبیعی باشد تا بتوان آن را جزو محصولات سالم قرار داد و به راحتی حتی به کودکان آن را داد. در واقع داشتن هر گونه اسانس، رنگ خوراکی، افزودنی های مضره دیگر و حتی ماده نگهدارنده همه به نوعی به خواص اصلی کره پسته صدمه می زنند و به نوعی آن را تحت الشعاع قرار می دهند.

کره پسته صبحانه

اگر بخواهیم از برند های سالم که تماما دارای مجوز بهداشتی و استاندارد می باشند به شما معرفی کنیم، می توانیم بهترین ها را به ترتیب بنه سبز، سلوی و نوحا نام برد که محصولاتی باکیفیت، خوشمزه و سالم می باشند.

کره پسته صبحانه برای کودکان

کره پسته صبحانه یک خوراکی خوش رنگ، خوش طعم و دارای عطر پسته می باشد. به طوری که اگر یک شیشه از آن را روی میز صبحانه ببینید غیر ممکن است که رنگ دل انگیز آن شما را به سمت خود جذب نکند، حال تصور کنید که این محصول برای جذب کودکان چه می کند. در واقع کره پسته یکی از صبحانه های فانتزی برای کودکان می باشد که رنگ و طعم آن را دوست دارند و اینگونه تمایل پیدا می کنند که آن را به صورت حتی خالی و بدون نان به عنوان صبحانه بخورند که خالی از لطف و فایده نیست.

کره پسته صبحانه

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته صبحانه

تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

چندین دهه است که تولید کره پسته صبحانه در ایران توسط برخی کارخانه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید