بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / بهترین کره پسته سلوی برای صادرات به عمان

بهترین کره پسته سلوی برای صادرات به عمان

یکی از بهترین های کره پسته در ایران در برندی به نام سلوی دیده می شود که اگر کیفیت این محصول را از نزدیک دیده باشید، خواهید دانست که مناسب برای بازار های صادراتی کشور های عربی همچون عمان، قطر و امارت می باشد.

کره پسته سلوی

کره پسته سلوی ایرانی

از پسته ایرانی خوش آب و رنگ می توان محصولات شگرف متعددی تولید کرد که همگی خواص پسته را در خود محفوظ دارند. شاید نام کره پسته سلوی را شنیده باشید یا اگر به استان کرمان سفر کرده باشید، و سری به سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، شیرینی فروشی ها و حتی فرودگاه کرمان زده باشید با آن روبرو شده اید و ترجیح داده اید یک شیشه از آن را تست کنید.

کره پسته سلوی

کره پسته سلوی که در شیشه های کوچک و در یک بسته بندی کاغذی عرضه می شود، رنگ سبز زیبایی و طعم خوشمزه ای دارد که حتی می توان برای وعده های عصرانه به همراه کیک، شیرینی، بیسکوییت، دسر، شیر و غیره آن را مصرف کرد. کره پسته در عین حال یک داروی طبیعی موثر و مفید است که خواصش همانند خود مغز پسته است چرا که این محصول بدون حرارت و پختن تولید می شود.

کره پسته سلوی

صادرات کره پسته سلوی

کره پسته سلوی به جهت طعم خوشمزه ای که دارد می تواند طرفدارانی برای خود در سراسر جهان پیدا کند. در کشور های خارجی گرچه کم و بیش کره پسته های مختلفی تولید می شود اما قطعا هیچ کدام کیفیت و طعم کره پسته ایرانی را ندارند چرا که پسته مورد استفاده در آن ها اصلا قابل قیاس با پسته مرغوب ایرانی نیست. می توان در بازار کشور های عربی همچون عمان، قطر، امارات و حتی کشور های اروپایی و آمریکایی روی آن سرمایه گذاری کرد.

کره پسته سلوی

اگر خواهان کار روی صادرات کره پسته و دریافت بهترین کره پسته ایرانی برای داشتن یک فروش صادراتی بهتر هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید