بازار کره پسته
خانه / کره پسته صبحانه / بزرگترین مرکز تولید کره پسته صبحانه با قیمت ارزان

بزرگترین مرکز تولید کره پسته صبحانه با قیمت ارزان

شاید تاکنون نام کره پسته را به عنوان یک محصول کاملا ایرانی که در بزرگترین مراکز صنعتی تولید می شود شنیده باشید. اما آیا می دانید باید برای خرید کره پسته صبحانه به چه فروشگاه هایی مراجعه کرد تا بی واسطه و با قیمتی ارزان آن را تهیه کرد؟

مرکز تولید کره پسته

کره پسته چیست؟

وقتی از انواع مغز پسته علی الخصوص پسته های دهان بسته استفاده شود یک ماده خوراکی خمیری شکلی که می تواند با شکر مخلوط شود و طعم شیرینی را ایجاد کند، می توان گفت کره پسته حاصل شده است. البته کره پسته مسلما می تواند با بافت های مختلفی، میزان شیرینی متفاوتی و حتی از طعم دهنده هایی همچون وانیل و هل تهیه شود. بهترین کره پسته آن است که طبیعی بوده یعنی اینکه کارخانه تولیدی تنها از مغز پسته و شیرین کننده در آن استفاده کند، طعم مطلوب آن با هیچ افزودنی دیگری دستخوش تغییر نشود و ماندگاری بالایی داشته باشد.

تولید کره پسته

مراکز تولید کره پسته در ایران

همانطور که می دانید استان های پهناوری چون کرمان از بدو تولید پسته در ایران نام آور بودند و همچنان تولید این محصول خوراکی شاهانه را یدک می کشند. از این رو می توان انتظار داشت به راحتی بتوان با حضور در استان کرمان کره پسته را یافت. بنابراین می توان گفت در حال حاضر اکثر استان های پرورش دهنده پسته دستی در تولید کره پسته در ایران دارند و به مراکز بزرگی در این زمینه بدل شده اند و قطعا بزرگترین مراکز می توان استان های کرمان و شهرستان هایش و نیز خراسان را نام برد.

کره پسته صبحانه

تولید کره پسته با قیمت ارزان

کره پسته یکی از آن خوراکی های فوق دوست داشتنی در بین مردم در هر سن و سالی است. می توان به جای خرید پسته و مصرف آن در وعده های صبحانه یا عصرانه به فرآورده آن یعنی کره پسته توجه کرد. این امر به دو علت است.

  1. اول اینکه در تولید کره پسته تحت هیچ شرایطی از حرارت شمیایی و پخت استفاده نمی شود و این بدان معناست که خواص مغز پسته کاملا حفظ می شوند.
  2. دوم اینکه قطعا خرید کره پسته نسبت به خود مغز پسته می تواند قیمت ارزان تری داشته باشد و البته باید این محصول را بدون واسطه از مراکز تولیدی خرید کرد تا کاهش قیمت آن محسوس باشد.
شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته صبحانه

تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

چندین دهه است که تولید کره پسته صبحانه در ایران توسط برخی کارخانه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید