بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که صفر تا صد آن در ایران تولید می شود. این محصول در بازار داخلی پخش می شود و در انواع مختلفی که دارد همگی مشتریان می توانند با توجه به مصرف و سلیقه خود از آن استفاده کنند. عرضه این محصول از این مرکز تولیدی و پخش به صورت عمده و خرده می باشد.

کره پسته بنه سبز

آشنایی با انواع کره پسته بنه سبز

کره پسته بنه سبز

کره پسته را اگر هنوز با آن آشنا نیستید، می توانیم این گونه توصیف کنیم که محصولی است که از آسیاب کردن مغز پسته مرغوب به دست می آید. ممکن است برند های مختلف برای خود یک دستور تولیدی مشخص داشته باشند، اما ترکیبات کره پسته بنه سبز تنها مغز پسته درجه یک و مقدار کمی شکر می باشد.

انواع کره پسته ای که در این مرکز تولید می شوند را می توانیم به سه دسته تقسیم بندی کنیم:

  • کره پسته
  • کرم پسته
  • خمیر پسته

خمیر پسته بنه سبز محصولی می باشد بدون هیچ گونه شکر و ماده افزودنی، یعنی این محصول تنها و تنها از خمیر کردن مغز پسته به دست می آید. کسانی که دچار دیابت هستند می توانند به سراغ انتخاب این نمونه بدون شکر بروند.

کرم پسته محصولی است که از ترکیب کردن مغز پسته سالم و مقدار کمی شکر به دست می آید. شاید بتوان گفت کرم پسته در ایران نسبت به کره پسته کمتر شناخته شده است و شاید در ایران استفاده بالایی حتی نداشته باشد.

اما کره پسته نیز کاملا ادغام مغز پسته و شکر می باشد، منتها فرق آن با کرم پسته این است که میزان شکر موجود در آن از کرم پسته کمی بیشتر می باشد. این ماده خوراکی فوق العاده خواص دارد و برای کودکان تا بزرگسالان مقوی و خوشمزه است.

سفارش کره پسته بنه سبز کیلویی

کره پسته بنه سبز

کره پسته بنه سبز از بهترین پسته های استان کرمان با تحت نظر کارشناسان و مدیران واحد تولید کارخانه تولید می شود تا این محصول از همه نظر استاندارد و سالم تولید شود و مورد رضایت مشتریان قرار گیرد.

کره پسته بنه سبز را هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله یا همان کیلویی می توانید تهیه کنید. تفاوتی ندارد که شما این محصول را برای صبحانه خود لازم دارید، می خواهید برای شخصی سوغات بدهید، یا اصلا برای مصارف آبمیوه و بستنی و قنادی ها نیاز دارید. ما شما را برای سفارش دادن صحیح کاملا راهنمایی می کنیم که کدام محصول دقیقا مناسب کار شما می باشد تا هزینه شما نیز به جا باشد. پس اگر قصد سفارش این محصول را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

ارسال رایگان کره پسته بنه سبز عمده به تهران

یکی از محصولات غذایی خوشمزه ایرانی کره پسته بنه سبز می باشد. این محصول در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید