بازار کره پسته
خانه / کره پسته طعم دار / بازار آنلاین انواع کره و کرم پسته طعم دار

بازار آنلاین انواع کره و کرم پسته طعم دار

آیا می دانید دو محصول کاملا ایرانی کره و کرم پسته در شکل های ساده و طعم دار در بازار آنلاین عرضه می شوند؟ طعم و کیفیت کدام برند را برای این دو محصول بهتر می دانید؟ آیا از این محصولات مفید در برنامه غذایی خود استفاده می کنید؟

بازار کره پسته طعم دار

بازار آنلاین کرم پسته

خطه کرمان مهمترین مرکز تولیدات اصیل و عالی پسته می باشد. تلاش تولید کنندگان ایرانی در این استان سبب تولید محصول کرم پسته و کره پسته با استفاده از انواع مغز پسته شده است. هر دوی این محصول بافتی نرم دارند که می توان به راحتی آن ها را بر روی انواع نان، کیک، بیسکوییت و حتی انواع میوه ها مالید و میل کرد.

کرم پسته متشکل از مغز پسته و درصد کمی شکر یا شیرین کننده دیگری همچون عسل می باشد که البته درصد شکر آن چون از کره پسته کمتر است نام کرم پسته را گرفته است.

بازار کرم پسته

کرم پسته ایران در بازار های آنلاین به صورت تکی و در بسته بندی های شیشه ای کوچک برای مصارف شخصی عرضه می شود. این محصول طعم و کیفیتی عالی دارد به خصوص اگر از برندهایی همچون بنه سبز و سلوی باشد.

خواص مهم موجود در این غذای خوراکی نیز سبب شده تا اهمیت آن افزون تر گردد و بسیاری از خانواده ها جهت رشد بهتر کودکانشان و تقویت هوش و حافظه آن ها حتما از هر دوی این محصولات به نحوی در برنامه غذایی کودکانشان استفاده کنند.

کرم پسته طعم دار

انواع کرم پسته ایرانی

به طور معمول کرم پسته را در گذشته با طعم های همچون هل و وانیل می توانستید در برند سلوی ببینید، که به آن ها کرم پسته طعم دار می گفتند. کره پسته نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با این گونه مواد برای پاسخگویی به ذائقه های مختلف تولید می شد. این روزها این دو محصول که از این مرکز تولیدی عرضه مستقیم و آنلاین می شوند در طعم های ساده یا مغزدار به فروش می رسند، که البته تولید هر طعم دیگری مطابق خواست مشتریان امکان پذیر می باشد.

کرم پسته طعم دار

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

قیمت فله کره پسته

قیمت فله کره پسته مرغوب طعم دار

کره پسته را علاوه بر نمونه های بسته بندی می توان به صورت فله از …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید