بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / انواع کره پسته سلوی و خرید جهت صادرات

انواع کره پسته سلوی و خرید جهت صادرات

بهترین انواع کره پسته سلوی که در مرکز پایتخت پسته ایران تولید می شوند جهت عرضه و صادرات به بازار های خارجی موجود می باشند. خرید این محصول به صورت فله و بسته بندی با بهترین کیفیت امکان پذیر می باشد.

خرید کره پسته سلوی

انواع کره پسته سلوی

محصولات سلوی را می توان به سه نوع تقسیم بندی کرد که هر کدام تفاوت کمی با دیگری دارند.

  • کره پسته سلوی: کره پسته اولین محصول تولید شده در مجموعه سلوی بود که به حدود چند دهه پیش بر می گردد. این محصول از همان روز اول تا به امروز تنها شامل دو ماده مغز پسته و شیرین کننده می باشد. آن چیزی که رایج و معمول است برای شیرین شدن از شکر استفاده می شود. کیفیت این محصول بالا بوده و بافتی مانند شکلات صبحانه دارد.

کره پسته سلوی

  • کرم پسته سلوی: کرم پسته نیز همانند کره پسته می باشد، یعنی در آن تنها از مغز پسته و شکر استفاده می شود. رنگ آن سبز از کره پسته بوده و تفاوتش با کره پسته این است که دارای میزان شکر کمتری و مغز پسته بیشتری می باشد. بافتی فوق العاده نرم دارد و طعمی بینظیر. هر دو کره و کرم پسته برای مصارف صبحانه و عصرانه استفاده می شوند.

خرید کره پسته سلوی

  • خمیر پسته سلوی: خمیر پسته حالتی کاملا خمیری شکل دارد و البته حالت کره پسته و کرم پسته نیز خمیری مانند هستند. در خمیر پسته از شکر استفاده نمی شود و به عبارت دیگر تنها زاییده ی مغز پسته می باشد. این ماده برای افراد دیابتی به جهت نداشتن شکر گزینه بهتری نسبت به دو مورد قبلی است.

کره پسته سلوی

خرید کره پسته صادراتی

کره پسته سلوی را می توان بر طبق برنامه ریزی و تمهیدات ویژه صادر کرد. در واقع سه محصول کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته را می توان با معرفی به کشور های خارجی، بردن نمونه های سمپل از این برند، تبلیغات موثر و مناسب به مشتریان خارجی، امکان صادرات راحت تر آن را فراهم نمود. صادرات این محصول کمک به تولید کنندگان ایرانی، جلوگیری از خام فروشی پسته، ایجاد اشتغال و ارزآوری برای کشور می باشد.

خرید کره پسته سلوی

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته شیراز

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید