بازار کره پسته
خانه / دسته‌بندی نشده / اعطای نمایندگی انحصاری خمیر پسته کرمان

اعطای نمایندگی انحصاری خمیر پسته کرمان

آیا می دانید خمیر پسته چیست و چه فرقی با کره پسته دارد؟ آیا می دانید مرکز تولید خمیر پسته استان کرمان، با اعطای نمایندگی انحصاری برای فروش داخلی و صادراتی این محصول، امکان فعالیت با خیالی آسوده را برای مشتریان خود فراهم می آورد؟

خمیر پسته کرمان

خمیر پسته کرمان

خمیر پسته یک ماده کاملا خوراکی، سالم و مفید است که از ۱۰۰ درصد مغز پسته تولید می شود. واژه ۱۰۰ درصد مغز پسته بدین معناست که در آن از هیچ ماده دیگری اعم از شکر، ماده نگهدارنده و غیره استفاده نشده است. طبیعی بودن خمیر پسته نیز نیازمند همین مقدار خلوص مغز پسته می باشد. خمیر پسته را می توان از برترین پسته های استان کرمان تولید کرد.

خمیر پسته کرمان

پسته استان کرمان مرغوبیت خاصی دارد و در حالت کلی پسته ایرانی بسیار بهتر از پسته های خارجی برای تبدیل شدن به خمیر دارند. در خمیر پسته چربی و روغن موجود کاملا باید طبیعی و از خود پسته باشند که در این صورت محصولی فوق مفید برای بیماران قلبی، دیابتی و قند خونی و حتی بیماران سرطانی می باشد.

خمیر پسته کرمان

اعطای نمایندگی خمیر پسته

خمیر پسته در برند های بنه سبز، سلوی و نوحا به لحاظ کیفیت، بسته بندی و قیمت خود نمایی می کند. این سه برند در ایران فعال و بهترین گزینه برای خرید می باشند. کسانی که به دنبال فعالیت این محصول در ایران و یا خارج هستند می توانند حتی نمایندگی انحصاری دریافت کنند تا با خیالی آسوده از بازار کاری خود، فعالیت نمایند.

خمیر پسته کرمان

محصول خمیر پسته کاربردهایی در صنایع غذایی مختلف دارد، که باید متناسب با این صنایع تولید و قیمت گذاری شود. در صنایع لبنی، شیرینی و شکلات می توان از طعم و عطر و کیفیت آن بهره برد و یک محصول با تنوع خاص و جذاب به بازار عرضه کرد. جهت دریافت لیست قیمت می توانید از طریق خطوط زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید