بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / اصلی ترین تولیدکنندگان کره پسته اصل در ایران

اصلی ترین تولیدکنندگان کره پسته اصل در ایران

ایران مهد و سرای تولید بهترین پسته ایرانی و نیز برترین فراورده غذایی کره پسته در دنیا است. اصلی ترین فراورده پسته را می توان به صورت ارگانیک، خالص و خوش طعم تولید کره و به راحتی انواع اصل آن را از اینترنت خریداری کرد.

صنعت تبدیل پسته به کره پسته در ایران در دهه های اخیر رشد بیشتری پیدا کرده است. اصلی ترین مراکز تهیه پسته در ایران استان هایی چون کرمان و خراسان می باشند که قادر به تولید کره پسته اصل از مرغوب ترین مغز های پسته دهان بسته می باشند.

کره پسته فله کرمان

تولیدکنندگان کره پسته

برند های کوچک و بزرگ زیادی در ایران در حال عرضه محصول کره پسته در بازار هستند. تولیدکنندگان اصیل و بزرگی که دارنده برند هایی چون سلوی و بنه سبز هستند از سالیان گذشته به عنوان اولین کسانی بودند که محصولی به نام کره پسته را تولید و به بازار معرفی کردند. محصولی که پیش از آن در هیچ کجای ایران تولید نشده بود. استان هایی چون کرمان و خراسان بیشترین تولید کننده های این محصول را در خود جای دادند و می توان علت این حضور را کشت بالای پسته برشمرد.

فروشنده انواع کره پسته

خرید کره پسته اصل

اما آیا می دانید یک کره پسته اصل از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ آیا می توان این محصول را حتی بدون ذره ای شیرین کننده سفارش داد و خرید کرد؟ باید گفت که بله کره پسته را می توان به شکل خمیر پسته یعنی بدون هیچ گونه شکری نیز خریداری کرد. زمانی که کره پسته اصل باشد روغن سبز رنگی که روغن خود مغز پسته می باشد در روی سطح کره جاری می شود و به راحتی می توان آن را مشاهده کرد.

کره پسته فله

کره پسته اصل را که تنها باید از مغز پسته و شیرین کننده، حال شیرین کننده می تواند طبیعی همانند عسل و شیره انگور باشد یا شکر، از سایت های آنلاینی که مراکز اصلی تولیدی این محصول هستند خریداری کرد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید