بازار کره پسته
خانه / کره پسته بنه سبز / ارسال رایگان کره پسته بنه سبز عمده به تهران

ارسال رایگان کره پسته بنه سبز عمده به تهران

یکی از محصولات غذایی خوشمزه ایرانی کره پسته بنه سبز می باشد. این محصول در شهرهای کوچک و بزرگ همانند تهران در حجم عمده قابلیت پخش و فروش دارد. باید گفت که برای حجم های عمده و همکاری با نمایندگان، ارسال رایگان صورت می گیرد.

کره پسته بنه سبز

معرفی انواع کره پسته بنه سبز خوراکی

در ابتدا باید گفت که بنه سبز تنها نام برند کره پسته می باشد و در تهیه این محصول از بهترین انواع مغز پسته استان کرمان که کاملا رست شده، تمیز و شسته می شوند، استفاده می گردد.

برند بنه سبز خالق بهترین کره پسته در ایران می باشد که حتی کیفیت این محصول از نمونه های خارجی در کشور های دیگر بالاتر می باشد. برند بنه سبز دو نمونه کره پسته خوراکی که اصطلاحا به کره پسته صبحانه ای و کره پسته آبمیوه ای شناخته می شوند را عرضه می دارد.

کره پسته صبحانه ای برای سبد غذایی خانواده ها می باشد و برای همه ی افراد در هر سنی مفید و قابل استفاده می باشد. بچه ها به این صبحانه فانتزی بسیار علاقمند هستند و حتی آن را به صورت خالی میل می کنند.

نوع دوم کره پسته که برای تهیه انواع شیر پسته، معجون، استفاده در بستنی و حتی تهیه انواع کیک و شکلات استفاده می شود، عمدتا به صورت فله ای در ظروف ۴ کیلویی عرضه می شود. آبمیوه فروشی ها و حتی خانواده ها برای تهیه نوشیدنی های مختلف می توانند از این نمونه استفاده کنند.

کره پسته بنه سبز

ارسال رایگان کره پسته در حجم عمده

محصول کره پسته از این سایت در مرکز تولید بنه سبز به صورت عمده و کاملا مستقیم از کارخانه به سراسر کشور ارسال و به فروش می رسد. کسانی که توانایی پخش و فروش این محصول را در مناطق مختلف استان تهران دارند و حتی در استان های دیگر، در صورتی که درخواست خرید عمده را داشته باشند هزینه ارسال برای این مشتریان رایگان می باشد.

همچنان که کیفیت این محصول چنان بالا می باشد که بسیاری از صادر کنندگان می توانند آن را در سبد صادراتی خود قرار دهند و از طریق صادرات این محصول سود های بسیار خوبی را کسب کنند که موجب ارز آوری برای کشور نیز می شود.

چنان قصد دریافت نمایندگی و پخش انواع کره پسته بنه سبز به صورت بسته بندی و فله را دارید می توانید با کارشناس فروش کارخانه ارتباط گیرید تا از شرایط فروش و همکاری این محصول مطلع شوید.

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

بازار تولید کره پسته بنه سبز در ایران

کره پسته بنه سبز به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند هایی می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید