بازار کره پسته
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش ویژه کره پسته مرغوب ایران

فروش ویژه کره پسته مرغوب ایران

کره پسته را با کدام خصوصیات می توان مرغوب و ویژه عنوان کرد؟ کره پسته خوب در ایران در کدام شهر ها تولید می شوند؟ آیا فروش این کالای ایرانی (کره پسته) استقبال مردمی را به همراه دارد؟
گفتنی است کره پسته محصولی طبیعی با پروسه تولید بسیار ساده که در آن حتی مواد افزودنی یا پروسه شیمیایی کاربرد ندارد و همین موضوع موجب شده کره پسته با حفظ تمامی خواص موجود در پسته در رده خوراکی های مفید قرار گیرد و مورد توصیه باشد برای همه مصرف کنندگان تا در وعده های غذایی از آن سود برند.

کره پسته مرغوب

بازار مصرف کره پسته مرغوب ایران

ایران در تلاش است که به نحوی بتواند تولیدات مشتق از پسته را ارتقا دهد تا بدین طریق هم سود حاصل را بالا برد و هم صنعت پسته را با توسعه ای پایدار مواجه سازد چرا که همواره خلاقیت، مدرنیزه و محصولات جدید با استقبال بیشتر مواجه می شوند زیرا مردم به دنبال چیز های نو هستند و در صورتی که برای آنها مثمر الثمر واقع شود به دنبال آن خواهند رفت بنابراین در اینجا موضوع کیفیت نیز مطرح می شود که هر چه بالاتر باشد بازدهی بیشتر خواهد بود.
کره پسته محصولی نوین از دو دهه اخیر است که تا کنون تولید آن بسیار پیشرفت خوبی را داشته تا جایی که برخی کارخانجات اکنون به صادرات آن می پردازند و خوشبختانه به خاطر مزیت هایی که کره پسته ایرانی دارد فروش خوب را در کارنامه اش به ثبت رسانیده است.
از خصوصیات کره پسته سالم و مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بهترین پسته ها از نوع ارگانیک و سبز و … بهره می برد.
  • فرآوری کاملا بهداشتی و مکانیزه دارد.
  • در غنی کردن آن از عسل و افزودنی های مفید طبیعی استفاده می شود.
  • با تمامی خواص وجود در پسته و روغن سالم برای همه اقشار قابل مصرف است.
  • می تواند همچون مکملی سرشار از ویتامین ها و املاح موجود برای بدن نقش ایفا کند.
  • عطر بی نظیر مواد معطری چون وانیل و … هرگز قابل اغماض نیست.
کره پسته مرغوب

کره پسته با بهترین خصوصیاتی که دارد قابل تولید است در تمامی شهرهای پسته پرور ایران از جمله کرمان و یزد و در کنار آنها تهران با تامین پسته از مناطق مختلف تولید کننده ای برتر در این زمینه هستند.
در زمینه بازار تجاری و فروش آن باید به این نکته اذعان کرد که امروزه تبلیغات خوب و موثر توانسته مردم را با این محصول به خوبی آشنا و طیف وسیعی از آنها را به سویش بکشاند لذا با برند های معتبر و خلاقیت هایی که در زمینه بسته بندی بهینه آنها صورت گرفته به نظر می رسد از استقبال مردمی مناسبی برخوردار شده است اما جا دارد که بیش از اینها در این زمنیه تلاش شود تا نتیجه مطلوب حاصل آید.
گفتنی است فروش ویژه این محصولات در نمایشگاه های ملی و بین الملل فرصتی ارزشمندی را در اختیار می گذارد تا آشنایی عمومی با محصولات جدیدی همانند کره پسته، هم در ایران و هم برای بازار های خارجی فراهم شود و همواره این موقعیت ها بازار های جدید را ایجاد و فروش فوق العاده را رقم می زنند.
منبع: بازار پسته ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید