بازار کره پسته
خانه / کره پسته صبحانه / کارخانه تولید کره پسته صبحانه خانگی درجه یک

کارخانه تولید کره پسته صبحانه خانگی درجه یک

قطعا در ایران نیز کارخانه تولید کره پسته صبحانه همانند دیگر محصولات غذایی دایر شده است، و کره پسته خانگی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ارزان برای فروش داخلی و صادراتی در میزان زیاد تولید می شود.

کارخانه تولید کره پسته

مراحل تولید کره پسته در ایران

کره پسته از محصولاتی غذایی با طبع گرم به حساب می آید که ماده اصلی تشکیل دهنده آن مغز پسته می باشد. کره پسته را بر خلاف برخی دیگر از خوراکی های خوشمزه که ممکن است چندان سالم نباشند، می توان در گروه سالم ترین غذاها که حاوی خواص زیادی برای بدن می باشد دسته بندی کرد.

تولید کره پسته در ایران نسبت به بسیاری از کشور های دیگر هم به صرفه تر است و هم راحت تر می باشد. در ایران شاهد عرضه کره پسته به بازار از سمت تولید کننده های کوچک و بزرگ هستیم که برخی به صورت کارگاهی و برخی به صورت کارخانه ای آن را انجام می دهند. لازم به ذکر است که شرکت کره پسته سلوی اولین تولید کننده کره پسته در ایران بود که بعدها دیگر برندها با معرفی این محصول اقدام به تولید کردند.

تولید هر محصولی نیازمند یک مراحل مشخص می باشد که البته این فرایند تولید در مورد محصولات غذایی باید با توجه به رعایت بهداشت و تولید محصولی سالم و بدور از هر گونه آلودگی، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به طور خلاصه در تولید کره پسته یک سری نکات و مراحل باید در نظر گرفته شوند:

  • خریدن مغز پسته: بهتر است از انواع مغز پسته دهان بسته استفاده شود که به دور از هر گونه آلودگی هستند. همچنین مغز پسته باید تازه، بدون کپک و کرم خوردگی و با طعمی خوشمزه باشد.
  • سورتینگ مغز پسته: همیشه در هر بار پسته ای ممکن است تعدادی اندک مغز ناسالم باشند که باید حتما آن ها را جدا و سورت کرد.
  • شستشوی مغز پسته: بهتر است جهت اطمینان انواع مغز پسته شسته شوند و سپس خشک گردند.
  • آسیاب کردن مغز پسته: و در مرحله آخر مغز پسته بعد از آسیاب شدن کامل با اندکی شکر برای تولید کره پسته مخلوط می شود.

کارخانه تولید کره پسته

عرضه کره پسته صبحانه خانگی

یکی از صبحانه های فانتزی خوش رنگ که قطعا می تواند اعضای یک خانواده را در سر سفره صبحانه و یا در عصری دلپذیر به دور خود جمع کند، کره پسته می باشد. می توان با خوردن کره پسته در وعده صبحانه یک وعده غذایی متفاوت را تجربه و روزی بانشاط تر و پر انرژی تر را شروع کرد. اصطلاح کره پسته خانگی از آن جهت است که این محصول برای مصارف خانواده ها تولید می شود.

کره پسته یکی از منابع خوب آهن می باشد. دختران، زنان، کودکان و کلا افرادی که دچار کم خونی هستند می توانند از کره پسته روزانه حتی در حد یک قاشق غذاخوری استفاده کنند تا کمبود آهن بدن آن ها جبران شود.

برای تنوع دادن در مصرف کره پسته می توان علاوه بر وعده صبحانه آن را در شکل های مختلف دیگری نیز مصرف کرد. مثلا می توان با آن پنکیک درست کرد و در بین لایه های پنکیک از کره پسته استفاده شود و روی پنکیک با شکلات و میوه تزیین شود و برای میان وعده کودکان در خانه و یا در مدرسه استفاده شود.

حتی می توان برای کودکانی که علاقه ای به تمایل مصرف شیر ندارند، آن را با کره پسته کاملا میکس کرد و یک شیر پسته فوق العاده خوشمزه و خوش رنگ برای ساعت های مختلف روز به آن ها داد. در عین حال می توان خوردن بیشتر میوه ها را توسط کودکان با کره پسته افزایش داد. کره پسته را همراه سیب، هلو، توت فرنگی، موز می توان به بچه ها داد.

فلذا عرضه کره پسته صبحانه با تمامی موارد بالا در بازار می تواند به داشتن سفره ای جذاب تر و غذایی سالم تر کمک کند. همچنین از طریق اینترنت می توان کره پسته را در شیشه های کوچک برای سبذ غذایی خانواده خود به راحتی تهیه کنید.

کارخانه تولید کره پسته

کارخانه تولید کره پسته درجه یک برای فروش داخلی و صادراتی

تولید انواع کره پسته در ایران را می توان به دو هدف ایجاد کرد. اول اینکه برای فروش داخلی و دوم برای عرضه آن به بازار صادراتی. اما انجام این دو هدف بزرگ و بالاخص مورد دوم نیازمند حضور کارخانه ای قدرتمند با ماشین آلات بروز، نیروهای کارآمد و متخصص، تولید انبوه و مواد اولیه درجه یک با قیمت مناسب می باشد. تمامی این موارد گفته شده مخصوصا وجود درصد بالای پسته در ایران می تواند این کار را عملی نماید.

کارخانه تولید کره پسته بنه سبز، سلوی و نوحا از بزرگترین مراکز تولید کننده این محصول در ایران هستند. ارمغان استان کرمان علاوه بر داشتن پسته، می تواند عرضه کره پسته صادراتی درجه یک نیز باشد. به صادر کنندگان ایرانی توصیه می شود بر روی صادرات این محصول کار کنند تا هم به درامد خود کمک نمایند و هم به حضور یک محصول ایرانی در بازار خارجی.

فروش داخلی کره پسته نیز در دو نوع فله و بسته بندی صورت می گیرد. می توان متناسب با درخواست مشتریان انواع کره پسته فله را در کیفیت های مختلف تولید کرد. همچنین شیشه های صبحانه ای کره پسته با کیفیتی بالاتر از نوع فله و در یک بسته بندی شیک با قیمتی مناسب به فروشگاه ها عرضه می شوند.

کارخانه تولید کره پسته

همکاری تولیدی کره پسته با مراکز پخش

همکارانی که در سراسر کشور در زمینه پخش مواد غذایی، فروش محصولات خاص سوپر مارکتی، فروش مواد اولیه قنادی ها و آبمیوه فروشی ها مشغول به فعالیت هستند می توانند در کنار پخش دیگر محصولات به پخش انواع کره پسته فله یا بسته بندی نیز بپردازند و بدون صرف وقت زیاد و هزینه تبلیغات درامد خود را به خوبی افزایش دهند.

تولیدی کره پسته نیز به کسانی که توانایی مناسبی برای پخش محصولات این مجموعه را داشته باشند انحصاری شهر مورد نظر را اعطا می کند تا عاملان فروش و نمایندگان به خیالی آسوده و با تضمین حوزه کاری خود بتوانند این محصولات را کار کنند. می توانید جهت همکاری و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه همه روزه ارتباط گیرید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته صبحانه

تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

چندین دهه است که تولید کره پسته صبحانه در ایران توسط برخی کارخانه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید