بازار کره پسته
خانه / کره پسته فله / نمایندگی فروش کره پسته فله در تهران

نمایندگی فروش کره پسته فله در تهران

آیا در شهر تهران نمایندگی فروش کره پسته فله وجود دارد؟ آیا می توان برای سفارش کره پسته فله در حجم عمده از نمایندگی شهر تهران این کار را انجام داد؟

 

نمایندگی فروش کره پسته

تولید بهترین کره پسته ایرانی

همه ی ما می دانیم بهترین پسته ایرانی در استان کرمان و شهرستان های رفسنجان و سیرجان تولید می شود، اما در استان های دیگر نیز پسته کاشته می شود.

  • استان یزد
  • خراسان شمالی
  • خراسان جنوبی
  • اصفهان
  • قزوین
  • سمنان

اما از همین مغزی که جثه کوچک سبز رنگ و طعم بینظیری دارد می توان بهترین کره پسته را به دست آورد. پسته ایرانی به خاطر کیفیت و طعم بالایی که دارد سردمدار تمام پسته های موجود در دنیا می باشد.

انتظار می رود بهترین کره پسته نیز در ایران تولید شود و باید حتی در صادرات این محصول کار کرد تا به خوبی همچون پسته ایرانی نام آور و پرطرفدار شود. قابل ذکر است که در کره پسته ایرانی از هیچ گونه اسانس، رنگ و ماده مضره استفاده نمی شود و این محصول تنها متشکل از مغز پسته سالم و شکر می باشد.

 

نمایندگی فروش کره پسته

انواع کره پسته ایرانی در بازار

اگر در بازار خوراکی ها یک پرس و جویی بکنید شاید بتوانید در برخی فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر محصول کره پسته را پیدا کنید. اگر به سراغ اینترنت بروید خیلی راحت تر می توانید انواع کره پسته را در سایت های آنلاینی که خرده فروشی مواد غذایی را دارند پیدا کنید.

در بازار ایران نیز می تواند کره های پسته مختلفی را در طعم و رنگ ها و غلظت های مختلف ببینید. برخی از آن ها حتی برند های بزرگی هستند و برخی دیگر تنها در کارگاه های کوچکی تولید می شوند. اکثر این کره های پسته نیز در ظروف پلاستیکی کوچک برای مصرف صبحانه دیده می شوند.

 

نمایندگی فروش کره پسته

در بازار ایران دو نوع کره پسته و خمیر پسته به چشم می خورد. خمیر پسته حالتی از خمیر شده مغز پسته است که به آن کره پسته رژیمی هم در برخی موارد می گویند. اصطلاح رژیمی بدین خاطر است که در آن هیچ گونه شکری استفاده نمی شود و این محصول کاملا خالص می باشد.

پیشنهاد می شود کره پسته ایرانی را از بهترین و مطمئن ترین مراکز انتخاب کنید تا طبیعی باشد و از محتویات آن آگاه شوید و حتما آن را به خاطر خواصی بالایی که پسته برای سلامتی بدن دارد در سفره غذایی خود قرار دهید.

 

نمایندگی فروش کره پسته

نمایندگی فروش کره پسته فله

تولیدی کره پسته ایرانی با وب سایت karepeste.ir در حال حاضر در حال فعالیت می باشد و در شهرهای زیر نمایندگی انحصاری دارد.

  • تهران
  • مشهد
  • مازندران
  • گیلان
  • گرگان

اگر شما در شهرهای فوق ساکن هستید و نیازمند کره پسته فله برای مصارف مورد نیاز خود می باشید می توانید از نمایندگی های این مجموعه کره پسته را با هر حجمی دریافت کنید. در غیر این صورت می توانید از طریق راه های زیر با مدیر فروش کارخانه ارتباط گیرید و سفارش کره پسته را مستقیما به کارخانه انجام دهید و ارسال مستقیم از کارخانه به شهر شما صورت می گیرد.

حضور نمایندگی های فروش در استان ها سبب می شود تا مشتریانی که حتی با این محصول آشنا نیستند و از نحوه استفاده و مصرف آن مطلع نیستند به آسانی از طریق نمایندگان فروش مشاوره های لازم را دریافت کنند و حتی کسانی که نیازمند این محصول می باشند سریع تر بتوانند خرید خود را انجام دهند.

تولیدی کره پسته ایرانی در عین حال از کسانی که در خود توانایی همکاری و دریافت نمایندگی این محصول را در شهر خود می بینند دعوت به همکاری می نماید.

نمایندگی فروش کره پسته

مرکز تولید و فروش اینترنتی به سراسر کشور

فروش اینترنتی کره پسته یکی از آسان ترین و بهترین مسیر برای تمامی افرادی است که در هر نقطه از ایران دسترسی به این محصول ندارند. حتی کسانی که در کشورهای خارج از ایران زندگی می کنند به آسانی می توانند از طریق جستجوی اینترنتی با مراکز تولید کره پسته در ایران آشنا شوند و حتی اگر قصد صادرات این محصول را از ایران دارند وارد مذاکره با مرکز تولیدی شوند.

جهت ارسال کره پسته به نقاط مختلف ایران می توان به صورت مستقیم به مرکز فروش کارخانه متصل شد و بعد از دریافت لیست قیمت و مشاوره لازم می توان کره پسته را ثبت سفارش نمود تا در سریع ترین و زود ترین زمان ممکن از طریق مسیر های اتوبوس رانی، باربری و یا تیپاکس ارسال شود.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته فله

عرضه کره پسته فله با ارزانترین قیمت برای شیر پسته

سایت فروش کره پسته با عرضه کره پسته فله با کیفیت فوق العاده مناسب و …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید