بازار کره پسته
خانه / کره پسته کرمان / قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

قیمت کره پسته کرمان سوغات فوق العاده

پسته استان کرمان نام آشنا ترین محصول می باشد که از آن کره پسته ای به عنوان یک سوغات خوراکی فوق العاده خوشمزه تولید می شود. قیمت کره پسته کرمان در درجه های کیفی مختلف متفاوت است و برای کسانی که قصد خرید آن را دارند باید دقیقا متناسب با محصولی که نیاز دارند قیمت ارائه شود.

کره پسته کرمان

تاریخچه تولید کره پسته در ایران

کره پسته کرمان

تولید انواع پسته در ایران از استان کرمان آغاز شد و در حال حاضر بزرگترین قلمرو تولید و عرضه این محصول در کشور می باشد. با همین پسته، در حدود سه الی چهار دهه پیش محصولی به نام کره پسته در کرمان چشم به جهان گشود. در حال حاضر نیز می توان قطب اصلی تولید و پیدا کردن کره پسته درجه یک را استان کرمان نامید.

در اوایل تولید کره پسته تنها یک مدل به صورت فله ای در کارگاه ها تولید می شد. شاید برای مردم سالیان گذشته این محصول تازه و عجیب بود و کم کم با گذشت زمان پی به خواص آن بردند و همچین طعم لذیذ آن سبب شد که مشتری هایی جدید پیدا کند.

کارخانه های تولید کره پسته بیشتری راه اندازی شدند و سعی کردند که کره پسته را در بسته بندی پلاستیکی یا شیشه ای نیز در حجم های کوچک تولید کنند و وارد بازار کنند تا مردم بتوانند برای سفره های صبحانه خود یک خوراکی فانتزی جدید و پر خاصیت را خریداری کنند.

سایت اینترنتی عرضه کره پسته کرمان

کره پسته کرمان

اهمه افرادی که خواهان کره پسته هستند یقینا در استان کرمان ساکن نمی باشند، این یعنی ممکن است در شهر های خود به راحتی نتوانند کره پسته را در حجم خرده یا عمده تامین نمایند. اما یک مرکز تولیدی که توانایی ارسال محصولات خود را به شهر های مختلف داشته باشد می تواند به راحتی این خوراکی خوشمزه را به دست دوست دارانش برساند.

از استان کرمان نیز این محصول در بهترین کیفیت تولید می شود و تمامی مغز های استفاده شده دارای کیفیت بالایی هستند که می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کنید.

سایت اینترنتی برای معرفی کره پسته ایجاد شده است و به شما در خرید آسان کمک می نماید. می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق مسیر تماس تلفنی، یا پیغام گذاشتن در واتساپ و تلگرام سفارش خود را چه در حجم عمده و چه در حجم خرده ثبت کنید و منتظر دریافت پاسخ در اسرع وقت از سمت کارشناس فروش این مرکز باشید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید کره پسته

راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان

اولین کره پسته در ایران با راه اندازی کارخانه تولید کره پسته در استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید