بازار کره پسته
خانه / کره پسته سلوی / قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

قیمت کره پسته سلوی به صورت فله در بازار

کره پسته یکی از محصولات خوراکی انرژی زا می باشد که به صورت فله در بازار وجود دارد. در حال حاضر قیمت کره پسته سلوی یکی از برندهای اصلی در این حوزه بر اساس قیمت روز پسته مشخص می شود.

 

قیمت کره پسته سلوی

قیمت کره پسته سلوی درجه یک در بازار

محصولات اصلی کره پسته سلوی در بازار اینرنتی برای ارسال به سراسر کشور به فروش می رسند. قیمت این محصول بالا نمی باشد و سلوی یکی از برند های مناسب برای خرید می باشد. این کره پسته در دو نمونه فله و بسته بندی صبحانه ای عرضه می شود که پایه اصلی هر دو مغز پسته با کمی شکر است که به عنوان شیرین کننده استفاده می شود.

این محصول خوراکی از آن جایی که خاصیت های بینظیر پسته را در خود دارد به عنوان خوراکی سالم، انرژی زا شناخته می شود. یعنی می توانید از کره پسته فله برای آبمیوه، بستنی، معجون، شیر پسته استفاده کنید و از کره پسته صبحانه ای نیز در وعده صبحانه و عصرانه خود بهره بگیرید.

قیمت کره پسته سلوی

تاریخ انقضای کره پسته چقدر است؟

دغدغه بسیاری از مشتریان این است که تاریخ انقضای این محصول چقدر است و تا کی مهلت استفاده از آن را دارم. باید گفت شما حتما در بازار کره پسته های مختلفی با تاریخ انقضای های مختلفی را دیده اید. کره پسته در صورتی که پروسه تولید مناسب و موثری داشته باشد تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.

انواع بهترین کره پسته ای که در این سایت در برند های بنه سبز و سلوی عرضه می شود دارای تاریخ انقضای یکساله هستند و می توان با خیالی آسوده آن ها را خرید کرد و برای مصارف مختلفی استفاده کرد.

قیمت کره پسته سلوی

 

عرضه اینترنتی کره پسته فله و بسته بندی

در این سایت که مرکز تولیدی انواع کره پسته می باشد دو نوع کره پسته فله و کره پسته بسته بندی به صورت اینترنتی در حجم عمده و خرده به فروش می رسد. کره پسته طبق درخواست مشتری در کیفیت های مختلف که طبیعتا قیمت های مختلفی دارند، امکان تولید هست و کره پسته بسته بندی که به عنوان صبحانه در شیشه ها به فروش می رسد تنها دارای یک نوع کیفیت هست و البته کیفیت بالایی می باشد.

عرضه اینترنتی این محصول سبب سهل شدن پروسه خرید توسط مشتریان گرامی شده است. همگی دوستداران کره پسته از هر شهری که هستند می توانند به صورت اینترنتی تنها با یک تماس سفارش خود را خرید نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بنه سبز

خرید کره پسته سلوی جهت پخش در تهران

جهت همکاری در پخش کره پسته سلوی می توانید با این مرکز فروش ارتباط گیرید …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید