بازار کره پسته
خانه / کره پسته ایرانی / فروشگاه کره پسته ایرانی ارزان قیمت

فروشگاه کره پسته ایرانی ارزان قیمت

جهت سفارش عمده کره پسته ایرانی با برندهای ایرانی می توان از فروشگاه های اینترنتی کمک گرفت. خرید مستقیم خرید پسته سبب ارزان تر شدن قیمت نهایی این محصول در حجم انبوه می شود.

کره پسته ایرانی

کره پسته ایرانی چه مصارف و خواصی دارد؟

یکی از محصولات کشاورزی تولید شده در ایران در حجم انبوه، پسته است که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشوری دارد. با ارتقای سطح کیفیت محصولات کشاورزی می توان سبب افزایش فروش و تولید محصولات سالم همانند کره پسته شد.

از کره پسته که ترکیبی از مغز پسته باکیفیت بالا و شکر می باشد می توان برای وعده صبحانه و عصرانه استفاده کرد. کره پسته ایرانی به سبب طعم فوق العاده لذیذی که دارد و نیز به جهت خواص بالا، برای کودکان بسیار جذاب و دلپسند است. در وعده صبحانه می توان کره پسته را به همراه عسل، مربا و نوشیدنی هایی همچون شیر و چای میل کرد.

در وعده عصرانه می توان با ترکیب کره پسته با انواع میوه ها همچون سیب، گلابی، موز، توت فرنگی و حتی با سبزیجاتی همچون کرفس یک ترکیب غذایی خوشمزه را ایجاد کرد.

 

کره پسته ایرانی

از دیگر مصارف کره پسته استفاده از آن به عنوان یک طعم دهنده در تولید بستنی، جلاتو و حتی میکس یک شیر پسته خنک می باشد. در عین حال می توان از کره پسته در پخت کیک و شیرینی استفاده کرد تا رنگ جالب و طعم عالی را برای دوستداران شیرینی ایجاد کرد.

مسلما کره پسته خواصی دارد که از حضور آن ها برای داشتن بدنی سالم و سرشار از انرژی نمی توان چشم پوشی کرد. تمامی خواص کره پسته از حضور مغز پسته هستند و چون در فرایند تولید کره پسته از حرارت استفاده نمی شود، بدین ترتیب این خواص بدون تغییر باقی می مانند.

  • سبب تقویت حافظه و هوش می شود.
  • برای رفع کم خونی موثر است.
  • در کودکان موجب بهبود رشد بدنی می شود.
  • این کره از انواع پروتئین سرشار و نیز دارای انرژی غذایی بالایی است.
  • به ورزشکاران، بدنسازان و بزرگسالان توصیه می شود.
  • سبب بهبود اختلالات جنسی در مردان می شود.

کره پسته ایرانی

از کدام فروشگاه های اینترنتی می توان بهترین کره پسته را خرید؟

این روز ها فروشگاه های اینترنتی به مغازه های شلوغ و پر ترافیک اینترنتی تبدیل شده اند که اکثرا برای معرفی محصولات جدید تولید شده در بازار و برطرف کردن نیاز مردم در سریع ترین و آسان ترین روش ممکن ایجاد شده اند.

توصیه می شود در صورتی که قصد خرید کره پسته در حجم عمده دارید حتما اینکار را از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهید و در ابتدا حتما با مسئول فروشگاه در مورد سفارش خود صحبت کنید.

اکثر صنایع، شرکت ها و کارخانه های فعال تولیدی خود دارای یک سایت اینترنتی جهت معرفی محصولات می باشند. بدون شک خریداران عمده می توانند از طریق وب سایت های متصل شده به کارخانه ها و شرکت ها راحت تر خرید خود را انجام دهند. بهتر است از ترکیبات کره پسته آگاه شوید و در صورتی که برای مرکز تولیدی مقدور است نمونه ای دریافت نمایید تا کیفیت کره پسته را مشاهده کنید.

کره پسته ایرانی

سفارش کره پسته از سراسر کشور

مردمی که در شهرهای مختلف با اسم کره پسته آشنا باشند اغلب تمایل دارند طعم این محصول را تست کنند و حتی آن را همانند کره بادام زمینی به سبد مصرفی خانواده خود باز کنند. در برخی از شهرها پیدا کردن محصول کره پسته کار اغلب دشواری است چرا که این محصول اکثرا در فروشگاه های اینترنتی یافت می شود تا فروشگاه های سطح شهر.

جهت تامین نیاز بازار می توان از نمایندگی های هر شهر در هر برند نیز استفاده کرد. در واقع می توان میزان سفارش مورد نظر را از طریق فروشگاه ها انجام داد و یا حتی می توان سفارش کره پسته را به صورت اینترنتی به مراکز تولیدی انجام داد. این روز ها مراکز تولیدی ارسال بار به سراسر کشور دارند و حضور مسیرهای مختلف سبب آسان تر شدن این کار شده است.

کره پسته ایرانی

خرید کره پسته ارزان قیمت تولید شده از پسته ایرانی

کره پسته شاید از محصولات نوظهور باشد که چندین سال است در بازار مواد غذایی ایران خودنمایی می کند و پیش تر ها در کشور های خارجی تولید شده بود. تنوع کیفیت سبب تنوع قیمت می شود. بدون شک نوع پسته استفاده شده و میزان آن در تولید کره پسته می تواند در قیمت نهایی آن اثر گذار باشد.

خرید کره پسته در صورتی که از مستقیما از مراکز تولیدی صورت گیرد سبب می شود تا بدون واسطه این محصول به دست مصرف کننده نهایی برسد و در این حین نه قیمت بالا برود و نه کیفیت دستخوش تغییرات شود.

در حال حاضر بهترین انواع کره پسته جهت صبحانه و مصارف مراکز آبمیوه فروشی با قیمتی بسیار مناسب در سایت تولیدی کره پسته ایرانی عرضه می شود که امکان خرید در هر کجای ایران به صورت اینترنتی وجود دارد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

معرفی بزرگترین مرکز های تولیدی کره پسته در ایران

تولیدی های متنوعی از کره پسته در سراسر ایران در حال رشد و زیاد شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید