بازار کره پسته
خانه / کره پسته وانیلی / عرضه کره پسته وانیلی درجه یک کرمان

عرضه کره پسته وانیلی درجه یک کرمان

آیا کرمان را باید محور فعالیت در زمینه پسته و صنایع وابسته دانست؟ انواع کره پسته با چه کیفیتی از صنایع تولیدی کرمان روانه بازار می شوند؟ کره پسته وانیلی با خصیصه درجه یک چگونه بسته بندی می شوند؟
کرمان با پسته اش مشهور و پیشتاز است ضمن اینکه وسیعترین پهنه باغی پسته دنیا در رفسنجان شکل یافته و خاک و شرایط کاملا بهینه ما را نظاره گر تولیدات منحصر به فرد پسته و تشکیل صنایع وابسته در این مرکز کرده است.
تکنولوژی، دانش و خلاقیت زمینه هایی را فراهم کرده تا از پسته فرآورده های بسیاری تهیه شود تا مصرف خام آن در جهتی دیگر ارتقا و رونق یابد.
کره پسته محصولی است نوین که هم اکنون در صنعت پسته به طور ویژه به آن پرداخته می شود و تلاش بر این است که این محصول برگرفته از مرغوبترین پسته های ایران فروش خوبی را در داخل و پهنه جهانی تجربه کند.

کره پسته درجه یک

انواع کره پسته تولید شده در کرمان

مشخصا کره پسته از مغز های مرغوبی به ثمر می رسد که بسیار اهمیت دارد سالم باشند و چربی آنها به طور کامل در آن شکل گرفته باشد این یعنی اغلب پسته های رسیده برای آن مورد استفاده هستند، اما کره پسته خصیصه ظاهری مناسبی دارد و آن رنگ سبزش است که کاملا طبیعی است در صورتی که قرار باشد این رنگ خاص تر به چشم بخورد از پسته های سبز در ترکیب کره استفاده می شود.
انواع کره پسته کیفیت خود را از پسته مصرف شده می گیرند در غالب اوقات مغز پسته های دهان بست برای این کار مورد استفاده اند اما اگر سفارش محصول به گونه ای خاص باشد می تواند از مغز های پسته خندان و ارگانیک هم استفاده کرد که همه این موارد برای رسیدن به طعم مطلوب می باشد.
طعم خاص کره پسته با موادی معطر و شیرین تکامل می یابد لذا عسل مناسبترین گزینه برای جایگزینی شکر می باشد و وانیل معطرترین ماده ای است که همه بدان علاقه دارند و در ترکیبات کره جایگاه خود را یافته است.
صنایع تولید پسته در مراکز صنعتی کرمان و کارخانجات تخصصی به طور ویژه تولید کره پسته را مورد توجه قرار داده اند که این روال رو به پیشرفت است لذا از مرکز کرمان کره پسته سلوی جایگاهی مناسب یافته چرا که با مناسبترین پروسه ساخت به طور صنعتی به ثمر رسیده و مورد بسته بندی قرار می گیرد.

کره پسته ایرانی با بسته بندی مناسب

کره پسته دارای روال پدید امدنی به شکل خانگی و صنعتی است و نوع خانگی در صورتی که به بازار راه یابد فروش فله را در بازار های محلی خواهد داشت اما تولید صنعتی با داشتن چشم انداز گسترده همه نیاز جامعه، مردم و بازار را در سطح بین الملل و … در نظر گرفته و اقدام به فعالیت می کند.
این یعنی:

  • تولید کره مطابق استاندارد ها
  • ایجاد تنوعی لذیذ و دلپذیر در طعم ها
  • بهره مندی از بسته بندی مناسب
کره پسته درجه یک

سه مورد ذکر شده به جهت جذب مشتری بیشتر هر چه بیشتر در گستره تجاری آن می باشد.
به طور رایج بسته بندی های کره پسته به صورت لیوانی و در قوطی های مخصوص با در نظر گرفتن اوزان بسیار کم تا حدود ۲۰۰ گرم و … می باشد در مقابل قالب های کیلویی نیز هستند که در بازار پخش می شوند لذا برای هر سلیقه ای امکان خرید مناسب کره پسته با صرف هزینه مورد نظر فراهم می باشد.
منبع: بازار پسته ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

تولید کننده کره پسته

تولید کننده کره پسته وانیلی

برای ارائه مواد غذایی با ارزش غذایی بالا در راستای علاقه عمومی کره پسته انتخاب …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید