بازار کره پسته
خانه / کره پسته وانیلی / شرکت فروش کره پسته وانیلی یزد

شرکت فروش کره پسته وانیلی یزد

معمولا کره پسته طعم دار وانیلی و عسلی به چه طریق در بازار ایران توزیع می شود، نقش شرکت های نمایندگی پسته در پخش کره پسته چیست؟ پسته یزد به چه میزان در تولید کره پسته کشور نقش دارد؟
یزد شهری تاریخی و متمدن است با وسیعترین باغ های پسته که می تواند دم از اصالت یزد زده و تاریخی بونش را به رخ جهانیان بکشد چرا که پسته از هزاران سال قبل در ایران شناخته و مورد پرورش قرار گرفته است.
مرکز یزد دومین مقام کشوری را در این تولیدات سودبخش دارد در حالی که محصول ویژه اش مورد فرآوری های متنوع قرار می گیرد.
از قابلیت های پسته این است که سوغاتی های خاص ایران را رنگ و لعابی دیگر می بخشد و می تواند جدیدترین محصولات را در تنوع بالا به بهره برداری برساند.
می دانید که باقلوا شرینی سنتی یزد است که مقدار فراوانی پودر پسته (از محصول داخلی) را می طلبد تا عطر و طعمی متمایز از آن دریافت کند.
اما اکنون یزد با بیشترین میزان تولید پسته در مراکز مکانیزه تولید فرآورده های مخصوص از پسته به تولید کره و کرم پسته می پردازد که امروزه توانسته اند جایگاهی در بازار کشورمان پیدا کنند.

فروش کره پسته وانیلی

عرضه کره پسته وانیلی یزدی

هر استان که دستی در پرورش پسته کشور دارد با تمهیداتی در تلاش است از این محصول نهایت استفاده را کرده و بازار را با آن جلوه ای دیگر بخشد تا هم نام منطقه اش را مطرح سازد و هم سبکی نوین در تولیدات وابسته به پسته ایجاد کند.
پس از کرمان باید این انتظار را از یزد داشت که از محصولات پسته اش استفاده های سودمند کند و راهی به بازار های بزرگ پیدا کند.
از این رو شرکت های وابسته به صنعت غذا در یزد نیز به تولید کره پسته می پردازند در حالی که از عطر و مزه هایی ویژه در آن بهره برده شده و سلایق مشتریان را در نظر می گیرند.
گفتنی است این محصول وقتی ارزش واقعی خود را حفظ می کند که مرغوبترین پسته در آن استفاده شود و افزودنی های سودمند در ترکیباتش باشد بنابراین سالمترین و برترین کره پسته ویژگی های زیر را دارد:

  • حائز اهمیت است از پسته سالم و عاری از آفلاتوکسین تهیه شود.
  • مهم است که در آن ترکیبات شیمیایی (مانند رنگ و اسانس) استفاده نشود.
  • مفید است که به جای شکر از عسل بهره ببرند.
  • بسیار سودمند است از پسته ارگانیک تهیه شود.
  • تامین رنگ طبیعی اش با پسته های سبز شدنی است ضمن اینکه به ارزش غذایی و همچنین اقتصادی آن افزوده می شود.

خاطرنشان می شود اردکان با ارائه پسته طبیعی و ارگانیک نقشی در تولید مرغوبترین کره پسته یزدی ایفا می کند که می توان محصولاتش را در بازار یافت.

فروش کره پسته

نقش نمایندگی های عرضه کره پسته

می دانید که نمایندگی های پسته در سراسر کشور نقش بسزایی در پخش متعادل پسته دارند و آنها با داشتن اختیاراتی به راحتی می توانند با کسبه و بازرگانان در ارتباط بوده و پاسخ گوی تقاضای آنها در راستای نیاز مردم و بازار باشند.
بنابراین کره پسته نیز جزو اقلامی است که مربوط به پسته کشور است لذا سراغش را می توان از نمایندگی های پسته و نمایندگی فروش کارخانه ها گرفت تا آنها تامین کننده هر میزان محصول با طعم های متفاوت باشند در برخی اوقات شرکت های نمایندگی همچون رابطی میان مردم و کارخانجات عمل کرده و سفارشات و نوع تقاضا را به گوش آنان می رسانند.
باید این نکته را بازگو کرد که مرکز یزد علاوه بر اینکه خود تولید کننده کره پسته است و از تولیدات خود برای کره پسته مرغوبش استفاده می کند تامین کننده ای برای سایر کارخانجات در شهر هایی مانند تهران می باشد با به کار بستن درصد بالایی از تولیداتش!
منبع: بازار پسته ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی کره پسته

فروش اینترنتی کره پسته یزد

باغات پسته در یزد شرایطی را پدید آورده که این محصول در فرآیند تولید تبدیل …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید