بازار کره پسته
خانه / کره پسته / سفارش بهترین کره پسته از بازار فروش کره پسته

سفارش بهترین کره پسته از بازار فروش کره پسته

با یک جستجو از تولید بهترین کره پسته در کارخانه های صنعتی در اینترنت می توان به راحتی از بازار فروش کره پسته سفارش بهترین کره پسته ایرانی را با طعمی دقیقا یکسان با طعم پسته را انجام داد.

بازار فروش کره پسته

بهترین کره پسته چه خصوصیاتی دارد؟

کره پسته یک محصول شاید تازه ظهور است که در عرصه جهانی و در حال حاضر در کشور ایران به عنوان یکی از برترین مشتقات پسته شناخته و تولید می شود. از آن جایی که تحقیقات گواه این است که طعم و اصالت پسته ایرانی در تمام دنیا تک و ممتاز بوده، می توان انتظار داشت کره پسته ایرانی نیز از بهترین تولیدات حاصل شده از مغز پسته ایرانی باشد که نسبت به رقبای خارجی خود برتری دارد.

لازم است بدانید که از مغز پسته می توان کره پسته، کرم پسته و خمیر پسته را تولید کرد. برخی از افراد کره پسته را با خمیر پسته اشتباه می گیرند و گمان می کنند که این دو محصول یکی هستند، در حالیکه در کره پسته علاوه بر مغز پسته از میزان اندکی شکر نیز استفاده شده است.

 

بازار فروش کره پسته

یک کره پسته مرغوب و با کیفیت باید دارای شرایط زیر باشد:

  • از پسته مرغوب، سالم و تازه تولید شود. اگر کره پسته ای خریداری کردید که طعم و بوی ماندگی و کهنگی می داد به احتمال زیاد پسته استفاده شده در آن سالم و مناسب و تازه نبوده است.
  • فرایند درست و حساب شده تولید می تواند ماندگاری یک کره پسته را تا بیش از یکسال در فضای بیرون و یا داخل یخچال داشته باشد.
  • طعم، عطر و رنگ کره پسته باید دقیقا متناسب با مغز پسته باشد.
  • کره پسته مرغوب نباید حاوی مواد نگهدارنده، اسانس و مواد افزودنی مضره باشد.
  • روغن پسته نباید در حین کره گیری جداسازی شود چرا که کیفیت محصول را از بین می برد. در عین حال نباید از روغن های گیاهی در آن استفاده شود. روغن خود پسته معمولا بر روی کره پسته در صورت خالص و طبیعی و باکیفیت بودن جاری می شود.
  • کیفیت کره پسته به ظرف نگهداری شده در آن نیز بستگی دارد. ظروف شیشه ای ماندگاری بهتری برای کره پسته دارند.
  • بافت کره پسته باید کاملا نرم، یکدست همانند یک خمیر باشد.

بازار فروش کره پسته

کارخانه های تولیدی کره پسته در ایران

در ایران کره پسته با توجه به مزه خاص و لذیذی که دارد در شهرهای مختلف در صنایع کوچک و بزرگ تولید می شود. اصولا کره های پسته ای که در برخی کارخانه ها تولید می شوند کیفیت، طعم، رنگ و ماندگاری بسیار بالاتری دارند. چرا که فرایند تولید این محصول مرحله به مرحله با استفاده از دستگاه های مختلف و با ارزیابی و فرایند های مشخص صورت می گیرد.

کارخانه کره پسته سلوی اولین کارخانه ای بود که محصولی به نام کره پسته را در ایران تولید و معرفی کرد. کارخانه کره پسته بنه سبز و نوحا نیز در گروه مرکز های تولیدی با عرضه محصول درجه یک به صورت فله و بسته بندی می باشند.

 

بازار فروش کره پسته

سفارش آنلاین کره پسته

خرید و سفارش های آنلاین محصولات مختلف من جمله صنایع غذایی در این عصر حاضر افزایش پیدا کرده است. کره پسته و کره بادام زمینی از جمله محصولاتی هستند که بسیاری از مردم حتی برای یکبار هم که شده تمایل دارند طعم آن ها را بچشند. در سایت های مختلف اینترنتی می توان بسته های کوچک کره پسته را دید و سفارش داد.

اما برای کسانی که نیازمند حجم عمده ای از محصول کره پسته دارند، این سایت که مرکز تولیدی کره پسته می باشد این امکان را فراهم آورده است که به صورت کیلویی و بسته بندی محصول کره پسته را به سراسر کشور ارسال کند.

بازار فروش کره پسته

دسترسی به بازار فروش کره پسته

بازار فروش کره پسته می تواند از درب کارخانه شروع شود تا به فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهرها و حتی فروشگاه های اینترنتی برسد. دسترسی به بازار فروش کره پسته جهت دستیابی به کارخانه تولیدی از طریق وب سایت اینترنتی بهترین و سریع ترین راه می باشد.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته در تهران

خرید آنلاین کره پسته در تهران

برای خرید آنلاین کره پسته از شهر تهران می توانید به راحتی در عرض چند …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید