بازار کره پسته
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید عمده کره پسته فله ای

خرید عمده کره پسته فله ای

منظور از کره پسته فله اقلام صنعتی آن است یا در برگیرنده کره سنتی نیز می باشد؟ طریقی که بتوان به خرید عمده انواع کره پسته از مراکز مختص تولید پرداخت چیست؟
کره پسته محصولی ویژه از پسته ایران که همواره گام های ترقی را در تولید بهینه می پیماید و اکنون شاهد عرضه آن در حالت بسته بندی و بدون پوشش تجاری خاص هستیم.
کره پسته فله ای در کارخانه و هم منازل مورد تولید است هر چند نوع خانگی با روش استحصال سنتی رو به زوال می باشد و بسیار کم به آن پرداخته می شود.
کارخانه ها پس از تولید کره آن را در روند بسته بندی به اشکال مختلفی (فله، بسته بندی تجاری با اوزان مختلف) مورد توجه قرار می دهند.

کره پسته فله ای با بسته بندی کیلویی

اگر کره پسته در بسته بندی های ساده چند کیلویی قرار گیرد اصطلاحا فله گفته شده و با هزینه کمتری روانه بازار می شوند اما اگر هدف صادرات باشد نیاز است سرمایه بیشتر برای آن صرف شود تا در بازاریابی بهتر بتوان روی آن مانور داد.
بازرگانان و فعالان اقتصادی در حوزه کره پسته می توانند محصولات تولیدی در این زمینه را مستقیما از مراکز تولید تهیه کنند تا شاهد سود اقتصادی بهینه آن باشند، نمایندگی ها برای این امر شرایط لازم را فراهم کرده اند لذا از طریق بستر اینترتنی هم امکان داد و ستد فراهم است.
منبع: بازار پسته ایران

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کره پسته بدون شکر

بازار آنلاین کره پسته بدون شکر بسته بندی

چقدر به باکیفیت و سالم بودن صبحانه خود اهمیت می دهید؟ آیا با محصولی به …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید