بازار کره پسته
خانه / خمیر پسته / خرید خمیر پسته با کیفیت برای پخت شیرینی

خرید خمیر پسته با کیفیت برای پخت شیرینی

یکی از دلایل خرید خمیر پسته از سمت قنادی ها، استفاده از آن به عنوان یک طعم دهنده، تزئین کننده و جایگزین خوب پسته در انواع کیک و شیرینی می باشد. می توان این محصول را با کیفیت بسیار بالا به صورت فله خریداری کرد.

خرید خمیر پسته

خمیر پسته چیست؟

برای کسانی که نمی دانند خمیر پسته چیست می توانیم بگوییم که همان پسته منتها در شکل یک خمیر می باشد. یعنی در تولید خمیر پسته اصلا از شکر استفاده نمی شود. حتی رنگ محصول، طعم آن و عطر آن همگی از خود مغز پسته می باشد و تحت هیچ شرایطی در این محصول نباید از اسانس، رنگ خوراکی و یا دیگر موارد استفاده شود، پس سعی کنید خرید خود را از یک مرکز تولیدی معتبر انجام دهید.

خرید خمیر پسته

آیا از خمیر پسته برای پخت شیرینی استفاده می شود؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت بله از خمیر پسته می توان برای پختن انواع شیرینی و حتی شکلات استفاده کرد. عملکرد خمیر پسته دقیقا مانند پسته، پودر نارگیل و دیگر تزئین کننده هایی است که در انواع شیرینی استفاده می شود.

در واقع ممکن است خمیر پسته یک ماده اولیه ضروری نباشد اما قطعا همانند موارد بالا یه عنوان یک طعم دهنده و تزئین کننده سبب متفاوت شدن یک شیرینی می شود و البته در بازار الان که هر قنادی در راستای عرضه شیرینی های خوشمزه تر برای فروش بهتر می باشد می توان گفت که خمیر پسته گزینه بسیار مناسبی است و از آن جایی که مردم طعم این محصول و کره پسته را دوست دارند می تواند موجب استقبال زیادی از شیرینی ها شود.

خرید خمیر پسته

خرید خمیر پسته فله برای شیرینی

این مرکز تولیدی انواع خمیر پسته را تولید می کند. در واقع هر نوع خمیر پسته ای که تولید شود مطابق با سفارش مشتری است. یعنی ممکن است یک مشتری به دنبال کیفیت بسیار بالا باشد چرا که مشتریان خاصی برای خرید شیرینی دارد و قصد دارد بهترین شیرینی پخته شده با خمیر پسته با کیفیت را عرضه کند.

یک مشتری دیگر ممکن است قیمت برایشان فاکتور مهمتری نسبت به کیفیت باشد، یعنی خرید خمیر پسته را بر اساس یک قیمت مد نظر خودش انجام می دهد و همچنان این نمونه خمیر پسته نیز قابل تولید است.

اصولا خمیر پسته را در ظرف های ۴ و ۲ کیلویی به صورت فله عرضه می شود و قابلیت ارسال این محصول به تک تک شهرهای ایران نیز از مسیرهای ارسالی مختلف وجود دارد.

 

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید