بازار کره پسته
خانه / کره پسته صبحانه / تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

تولید کره پسته صبحانه جایگزینی مناسب برای کره حیوانی

چندین دهه است که تولید کره پسته صبحانه در ایران توسط برخی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در مناطق مختلفی از کشور صورت می گیرد. این محصول سالم می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای کره حیوانی و گیاهی باشد.

کره پسته صبحانه

کره پسته صبحانه چیست؟

اگر هنوز با کره پسته آشنا نیستید، هنوز دیر نشده که خوردن آن را در وعده های مختلف غذایی خود شروع کنید. کره پسته یکی از خوشمزه ترین صبحانه هایی است که تا به حال در ایران تولید شده است. با اینکه تولید این محصول به چند دهه پیش بر می گردد اما هنوز ممکن است برای برخی ها ناشناخته باشد.

پایه اصلی کره پسته، مغز پسته درجه یک می باشد، چرا می گوییم درجه یک، چون استفاده از هر مغزی برای کره پسته مناسب نیست. برخی مغز ها طعم و عطر چندانی ندارند برای تیدیل شدن به کره پسته و حتی رنگشان شاید چندان سبز نباشد.

کره پسته باید به گونه ای باشد که رنگ سبز فوق العاده زیبای آن شما را به سمت سفره صبحانه بکشاند، به طوری که دلتان نخواهد از خوردنش دست بکشید. همچنین این کره خشکباری باید دارای عطر پسته باشد که وقتی در شیشه آن را بازر می کنید کاملا آن را حس کنید.

در صورتی که کره پسته متشکل از بهترین مغز پسته و درصد خیلی کمی شکر باشد می توانید آن را به عنوان یک صبحانه اصیل، سالم، مقوی به حساب بیاورید که می تواند انرژی کل روز شما را تامین نماید.

اگر به خوردن کره حیوانی علاقه ای ندارید، و یا می دانید که کره حیوانی برای سلامتی شما مضر است، همچنین اگر کودکانی دارید که طعم کره حیوانی را دوست ندارند یا اصلا تمایلی به خوردن صبحانه ندارند، پیشنهاد می کنیم حتما از کره پسته صبحانه به عنوان یک جایگزین درجه یک استفاده کنید.

کره پسته صبحانه

خرید کره پسته صبحانه از سایت

هر دو گروه مشتریان عمده و خرده می توانند به راحتی کره پسته را از سایت خریداری کنند. این محصول هم به صورت عمده در باکس های ۱۲ عددی و هم به صورت خرده در پک های،۲،۳ و ۴ عددی به مشتریان عرضه می شود.

فروش اینترنتی این محصول به کمک علاقه مندان و مشتاقان کره پسته در سراسر کشور آمده است تا به آسانی بتوانند آن را از سایت خریداری کنند. همچنین علاوه بر عرضه کره پسته صبحانه، شما می توانید کره پسته فله آبمیوه ای و کره پسته کیلویی برای تولید شیرینی نیز خریداری کنید.

شرکت صادرات پسته
مشاور فروش: خانم حمیدی
مشاور مشتریان: 09136652170

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید کره پسته

کارخانه تولید کره پسته صبحانه خانگی درجه یک

قطعا در ایران نیز کارخانه تولید کره پسته صبحانه همانند دیگر محصولات غذایی دایر شده …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید